aprilia - 2012-03-21, 19:04 Temat postu: Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrzeDzisiaj zobaczyłem gdzie ucieka mi iskra luknąłem od strony chłodnicy i widzę jak przeskakuje i w tym czasie moto nie równo pracuje.Pytanie czy to na cewce jest przebicie czy na przewodzie zapłonowym?
Może ktoś miał taki przypadek i wie na czym dokładnie to nie rozbierałbym żeby tylko zobaczyć,dodam że moto jeździ normalnie czyli to nie chyba cewka tylko przewód zapłonowy,nieraz w dolnym zakresie sobie strzeli i to jest właśnie przyczyną.Dziubek - 2012-03-21, 19:46 Cewka to raczej by sie spalila, stawiam na kabel.
Sprawdz to szybko bo zaraz za kablem leci cewka a to juz wiekszy wydatek.aprilia - 2012-03-21, 19:51 A kabel można wykręcić z cewki i zmienić czy jest razem z cewką bo nie zwracałem uwagi?Dziubek - 2012-03-21, 19:52 z cewki nie sciagalem, ale na zdrowy rozum to musi byc sciagane z cewki.aprilia - 2012-03-21, 20:04 Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód Dziubek - 2012-03-21, 21:13
aprilia napisał/a:
Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód
rozwiazanie dla bogatychaprilia - 2012-03-21, 21:15 Caponordami jeżdżą tylko bogaci Dziubek - 2012-03-22, 00:18 [quote="aprilia"]Caponordami jeżdżą tylko bogaci [/quote
duchowo Capo - 2012-03-22, 05:46 cewka jest osobnym elementem i mozna ja z przewodu sciagac do woli.aprilia - 2012-03-24, 19:21 Dzisiaj po rozebraniu okazało się że to nie żadne przewody tylko cewka ma przebicie do blachy która jest w około cewki pod tą gumą,także trzeba cewki poszukać ,zamieniłem ją miejscem i dałem na tylny gar żeby nie rozbierać zbiornika i reszty teraz tylko siedzenie i wymieniam na inną
[ Dodano: |24 Mar 2012|, o 19:23 ]
Co ciekawe ma tylko przebicie jak jest mocno nagrzany cały capo,tak po przejechaniu 20km zaczyna świrować.Dziubek - 2012-03-24, 22:26 sprawdz tez kabel, zeby nowa cewka nie siadla.aprilia - 2012-03-25, 12:22 Tylko jak jest sprawdzić na przednim garze? Musi silnik pracować a żeby coś zobaczyć trzeba bak wywalić.Dziubek - 2012-03-25, 21:50 Zbiornik mozesz uniesc (podwiesic)
Na chodzacym silniku spryskaj kabel spryskiwaczem.
Jak zaczna iskry skakac to juz wiesz.aprilia - 2012-03-26, 08:30 Muszę zrobić coś innego ,stojak na bak z boku przedłużki i wtedy będę sovbie patrzył co mi się podoba
[ Dodano: |31 Mar 2012|, o 08:27 ]
Po wymianie cewki,capo zbiera się super (prawie jak ścigacz) ,Spaliny spadły o połowę czyli CO miałem ustawione 4% spadło do 2% i jest super zobaczymy w jeździe,ale teraz każdy ruch manetką to bardzo szybka reakcja na obrotomierzu.eterum - 2012-06-12, 11:56 U mnie też cewka do wymiany. Przy okazji regulacji poprzez TuneEcu usłyszałem dziwne cyknięcie. Jakby przekaźnik się włączał i wyłączał. Po krótkiej obserwacji zobaczyłem to co na filmie poniżej.