To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrze

aprilia - 2012-03-21, 19:04
Temat postu: Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrze
Dzisiaj zobaczyłem gdzie ucieka mi iskra luknąłem od strony chłodnicy i widzę jak przeskakuje i w tym czasie moto nie równo pracuje.Pytanie czy to na cewce jest przebicie czy na przewodzie zapłonowym?
Może ktoś miał taki przypadek i wie na czym dokładnie to nie rozbierałbym żeby tylko zobaczyć,dodam że moto jeździ normalnie czyli to nie chyba cewka tylko przewód zapłonowy,nieraz w dolnym zakresie sobie strzeli i to jest właśnie przyczyną.

Dziubek - 2012-03-21, 19:46

Cewka to raczej by sie spalila, stawiam na kabel.

Sprawdz to szybko bo zaraz za kablem leci cewka a to juz wiekszy wydatek.

aprilia - 2012-03-21, 19:51

A kabel można wykręcić z cewki i zmienić czy jest razem z cewką bo nie zwracałem uwagi?
Dziubek - 2012-03-21, 19:52

z cewki nie sciagalem, ale na zdrowy rozum to musi byc sciagane z cewki.
aprilia - 2012-03-21, 20:04

Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód :lol:
Dziubek - 2012-03-21, 21:13

aprilia napisał/a:
Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód :lol:


rozwiazanie dla bogatych

aprilia - 2012-03-21, 21:15

Caponordami jeżdżą tylko bogaci :mrgreen: :lol:
Dziubek - 2012-03-22, 00:18

[quote="aprilia"]Caponordami jeżdżą tylko bogaci :mrgreen: :lol: [/quote
duchowo :mrgreen: :-) :-|

Capo - 2012-03-22, 05:46

cewka jest osobnym elementem i mozna ja z przewodu sciagac do woli.
aprilia - 2012-03-24, 19:21

Dzisiaj po rozebraniu okazało się że to nie żadne przewody tylko cewka ma przebicie do blachy która jest w około cewki pod tą gumą,także trzeba cewki poszukać :-x ,zamieniłem ją miejscem i dałem na tylny gar żeby nie rozbierać zbiornika i reszty teraz tylko siedzenie i wymieniam na inną :mrgreen:

[ Dodano: |24 Mar 2012|, o 19:23 ]
Co ciekawe ma tylko przebicie jak jest mocno nagrzany cały capo,tak po przejechaniu 20km zaczyna świrować.

Dziubek - 2012-03-24, 22:26

sprawdz tez kabel, zeby nowa cewka nie siadla.
aprilia - 2012-03-25, 12:22

Tylko jak jest sprawdzić na przednim garze? Musi silnik pracować a żeby coś zobaczyć trzeba bak wywalić.
Dziubek - 2012-03-25, 21:50

Zbiornik mozesz uniesc (podwiesic)

Na chodzacym silniku spryskaj kabel spryskiwaczem.
Jak zaczna iskry skakac to juz wiesz.

aprilia - 2012-03-26, 08:30

Muszę zrobić coś innego :lol: ,stojak na bak z boku przedłużki i wtedy będę sovbie patrzył co mi się podoba :mrgreen:

[ Dodano: |31 Mar 2012|, o 08:27 ]
Po wymianie cewki,capo zbiera się super (prawie jak ścigacz) :lol: ,Spaliny spadły o połowę czyli CO miałem ustawione 4% spadło do 2% i jest super zobaczymy w jeździe,ale teraz każdy ruch manetką to bardzo szybka reakcja na obrotomierzu.

eterum - 2012-06-12, 11:56

U mnie też cewka do wymiany. Przy okazji regulacji poprzez TuneEcu usłyszałem dziwne cyknięcie. Jakby przekaźnik się włączał i wyłączał. Po krótkiej obserwacji zobaczyłem to co na filmie poniżej.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group