To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Motocykle - Czas na zmiany

fakir - 2023-03-21, 22:07

Wojtek z sentymentem czytam o Benelli -pierwszy prawdziwy motocykl jaki miałem przyjemność dosiadać ( szkoda że to już nie ta sama firma ) pozdrawiam
mr_soze - 2023-03-23, 07:27

Za 28k na olx wisi moto motomorini x-cape...może to weź jako alternatywę
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6FnRSw.html

janciovodnik - 2023-03-23, 10:29

Dobry pomysł Soze
Wojtaq - 2023-03-24, 20:15

Mr_soze dziękuję za propozycję! Zdecydowałem jednak zamówić Benelli i otóż taki jak na obrazku w kolorystyce Dune Sea powinien w połowie roku znaleźć się w garażu.
mr_soze - 2023-03-24, 21:03

Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość
janciovodnik - 2023-03-26, 20:26

A na której Soze?
fakir - 2023-03-26, 22:57

mr_soze napisał/a:
Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość

też jestem ciekaw , widziałem 502 i jakość wg mnie średnio ale moja zdanie nie wiem czy można brać pod uwagę - ciągle mam caponorda :-)

mr_soze - 2023-03-27, 10:35

janciovodnik napisał/a:
A na której Soze?

Siedziałem na 901 Norge

Wojtaq - 2023-03-27, 10:41

Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!
robert1973 - 2023-03-28, 08:58

Wojtuś fajny wybór też rozkminiałem taki zakup.... z BMW to lepiej szukaj ostatniego wypustu olejaka.... taka moja sugestia, oczywiście jest starszy i cięższy co nie znaczy że więcej awaryjny czy palący. Jak znam życie plastiki i ogólne wykonanie będzie "in +"
lelon - 2024-10-07, 10:43

Wojtaq napisał/a:
Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!


Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?

Wojtaq - 2024-12-04, 08:57

lelon napisał/a:

Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?

Ja jestem zadowolony! Motocykl jest lżejszy ok. 50 kg, co ma znaczenie w choćby w zestawieniu z mniejszą mocą ok. 70 KM. Stosunek masy do mocy jest wystarczający, żeby poderwać TRK do nagłego skoku na światłach i w terenie. Do jakości wykonania i wyposażenia nie mam zastrzeżeń, a maszyna dobrze spisuje się podczas jazdy. Czytam i znam opinie innych użytkowników, ze szczególnym naciskiem na klientów świeżych lub roszczeniowym. To zupełnie inna, dziwna grupa i nie chcę zanadto komentować ich opinii. Jeżdżę, cieszę się nowym i poznaję cechy maszyny! Aha, właściciele zbroją te motocykle na potęgę w różne dodatki, co mnie osobiście śmieszy, ale przecież nie będę nikomu asfaltu prostować :mrgreen: Co bym zmienił? Chyba koła na bezdętkowe, bo przeraża mnie wizja lepienia dętki w drodze, z tym całym majdanem narzędzi i rozbabranym kołem na poboczu!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group