fakir - 2023-03-21, 22:07 Wojtek z sentymentem czytam o Benelli -pierwszy prawdziwy motocykl jaki miałem przyjemność dosiadać ( szkoda że to już nie ta sama firma ) pozdrawiammr_soze - 2023-03-23, 07:27 Za 28k na olx wisi moto motomorini x-cape...może to weź jako alternatywę
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6FnRSw.htmljanciovodnik - 2023-03-23, 10:29 Dobry pomysł SozeWojtaq - 2023-03-24, 20:15 Mr_soze dziękuję za propozycję! Zdecydowałem jednak zamówić Benelli i otóż taki jak na obrazku w kolorystyce Dune Sea powinien w połowie roku znaleźć się w garażu.mr_soze - 2023-03-24, 21:03 Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawośćjanciovodnik - 2023-03-26, 20:26 A na której Soze?fakir - 2023-03-26, 22:57
mr_soze napisał/a:
Daj znać jak bedziesz miał to już w garażu. Jestem bardzo ciekaw jakości wykonania. Ostatnio siedziałem na dużej Husqvarnie i srogo mnie zawiodła od strony wykonania...stąd moja ciekawość
też jestem ciekaw , widziałem 502 i jakość wg mnie średnio ale moja zdanie nie wiem czy można brać pod uwagę - ciągle mam caponorda mr_soze - 2023-03-27, 10:35
janciovodnik napisał/a:
A na której Soze?
Siedziałem na 901 NorgeWojtaq - 2023-03-27, 10:41 Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!robert1973 - 2023-03-28, 08:58 Wojtuś fajny wybór też rozkminiałem taki zakup.... z BMW to lepiej szukaj ostatniego wypustu olejaka.... taka moja sugestia, oczywiście jest starszy i cięższy co nie znaczy że więcej awaryjny czy palący. Jak znam życie plastiki i ogólne wykonanie będzie "in +"lelon - 2024-10-07, 10:43
Wojtaq napisał/a:
Nic nie wiem o modelu Benelli TRK 702/702X i prawdopodobnie nikt w Polsce nie posiada żadnych informacji o tym motocyklu. Wiedzy trudno szukać nawet u sprzedawców, a sytuacja dla potencjalnych nabywców przypomina anegdotę o yeti - wszyscy słyszeli, nikt nie widział! Kompletując wszelkie smaczki dodam, że w oficjalnym obiegu dilerskim trudno o potwierdzenie terminów dostaw, a brak materiałów informacyjnych lub promocyjnych jest... powszechny i obezwładniający zarazem. Co prawda gdzie niegdzie można pomacać poprzednika, czyli 502/502X, jednak nie będzie to samo. Kuriozalna absencja choćby egzemplarzy demo w salonach jest dla mnie niezrozumiała biorąc pod uwagę cechy rynku motoryzacyjnego. A przecież nie chodzi o łopatkę do grilla, tylko towar o wartości kilkudziesięciu tysi! Czy nie występuje zatem pewien rodzaj ryzyka? Zapewne tak, lecz świadomie godzę się na dyskomfort w przekonaniu, że niczego nie muszę. Caponord po wymianie regulatora i elementów wiązki elektrycznej jest w dalszym ciągu sprawną, dobrze utrzymaną i serwisowaną maszyną gotową do każdej podróży!
Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?Wojtaq - 2024-12-04, 08:57
lelon napisał/a:
Heja i jak z tym TRK u Ciebie jaka opinia użytkownika, internety chwalą a twoja opinia?
Ja jestem zadowolony! Motocykl jest lżejszy ok. 50 kg, co ma znaczenie w choćby w zestawieniu z mniejszą mocą ok. 70 KM. Stosunek masy do mocy jest wystarczający, żeby poderwać TRK do nagłego skoku na światłach i w terenie. Do jakości wykonania i wyposażenia nie mam zastrzeżeń, a maszyna dobrze spisuje się podczas jazdy. Czytam i znam opinie innych użytkowników, ze szczególnym naciskiem na klientów świeżych lub roszczeniowym. To zupełnie inna, dziwna grupa i nie chcę zanadto komentować ich opinii. Jeżdżę, cieszę się nowym i poznaję cechy maszyny! Aha, właściciele zbroją te motocykle na potęgę w różne dodatki, co mnie osobiście śmieszy, ale przecież nie będę nikomu asfaltu prostować Co bym zmienił? Chyba koła na bezdętkowe, bo przeraża mnie wizja lepienia dętki w drodze, z tym całym majdanem narzędzi i rozbabranym kołem na poboczu!