To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Zużycie paliwa

Wilk stepowy - 2012-10-22, 22:14

vtec napisał/a:
wczoraj zmieniłem filtr powietrza , w planie są świeczki.


Zmień świeczki i sprawdź, ale za pewne masz "nieekonomiczną mapę zapłonową".


W jakich warunkach wychodzi Ci 8-8.5?

vtec - 2012-10-22, 22:17

świeczki też zmienię...rozumiem że przerwa między elektorodą a tym cyckiem ma być 0,7 mm? Tak? :)


sugeruję się - http://caponord.cba.pl/?page_id=18



EDIT : ja mam u siebie wydech leo - podejrzewam że ktoś mógł później nie przestawić ustawień. Tym bardziej że trochę wali wahą w garażu( z wydechu). Zobaczę jeszcze po świecy jak je wykręce.

Wilk stepowy - 2012-10-22, 22:51

vtec napisał/a:
Tym bardziej że trochę wali wahą w garażu( z wydechu). Zobaczę jeszcze po świecy jak je wykręce.


Szukaj kogoś z Tune Ecu :mrgreen:

jagiel - 2012-10-23, 00:06

Wykręć świece i zobacz jaki jest ich kolor, to już wiele powie. Na jakiej podstawie twierdzisz, że pali 8L, tzn. jak to liczysz? Wyjeździłeś zbiornik do zera?
aprilia - 2012-10-23, 08:50

8l. nie powinno wyjść nigdy mi wyszło na autostradzie 7,2l. przy prędkości od 200 wzwyż.Masz źle ustawione parametry.Przerwy na świecach nie wolno ruszać jest ona ustawiona fabrycznie przecież kupujesz świece do aprilii caponord po modelu a nie z auta i dopasowujesz ;-)
Wilk stepowy - 2012-10-23, 09:11

Poza asfaltem spokojnie można przekroczyć osiem na sto. Szczególnie jak jeszcze masz 16 zębów z przodu. Ja tak miałem na początku.

Cytat:
przy prędkości od 200 wzwyż

Kamil, ile wyciągnąłeś ze swojego Kapcia

Cytat:
Na jakiej podstawie twierdzisz, że pali 8L, tzn. jak to liczysz?

Wystarczy dwa razy z rzędu zatankować do pełna.

aprilia - 2012-10-23, 10:16

Ile wyciągnąłem hmm... nie testowałem do końca 218km/h na gps ;-) oczywiście, czyli realna prędkość nie na liczniku jeszcze by pojechał ale szybko zrezygnowałem z dalszego testu moja opona przednia już jest do wymiany (wyząbkowana).Ale w przyszłym sezonie myślę że go wytestuję na Rosyjskich autostradach :mrgreen:

[ Dodano: |23 Paź 2012|, o 10:39 ]
Capo przy prędkości 200 sobie płynie jak statek coś pięknego silnik tylko mruczy a kilometry lecą ;-) Ale musi być droga w miarę nie taka jak na Ukrainie że w jednym miejscu było lecę bo chcę :lol: tylko skrzyła dodać i się wzbijam do góry.

Anonymous - 2012-10-23, 18:44

vtec napisał/a:
świeczki też zmienię

Jeżeli można się wtrącić, to polecam coś platynowego lub irydowego :-)

aprilia napisał/a:
Przerwy na świecach nie wolno ruszać jest ona ustawiona fabrycznie przecież kupujesz świece do aprilii caponord po modelu a nie z auta i dopasowujesz

Jest to jedyna ingerencja w świecę zapłonową jaką dopuszczają producenci. Lepiej czasem sprawdzić odstęp pomiędzy elektrodami dla poprawności pracy silnika.
Poza tym DCPR9E pasuje jeszcze do kilku innych modeli motocykli, różnych producentów, gdzie np. dla jednego modelu, ale z różnych lat produkcji podawana jest inna wartość odstępu pomiędzy elektrodami

aprilia napisał/a:
Capo przy prędkości 200 sobie płynie jak statek coś pięknego silnik tylko mruczy a kilometry lecą

Z pewnością w pięknym śnie tak jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vtec - 2012-10-23, 18:59

Wicher napisał/a:
vtec napisał/a:
świeczki też zmienię

Jeżeli można się wtrącić, to polecam coś platynowego lub irydowego :-)

aprilia napisał/a:
Przerwy na świecach nie wolno ruszać jest ona ustawiona fabrycznie przecież kupujesz świece do aprilii caponord po modelu a nie z auta i dopasowujesz

Jest to jedyna ingerencja w świecę zapłonową jaką dopuszczają producenci. Lepiej czasem sprawdzić odstęp pomiędzy elektrodami dla poprawności pracy silnika.
Poza tym DCPR9E pasuje jeszcze do kilku innych modeli motocykli, różnych producentów, gdzie np. dla jednego modelu, ale z różnych lat produkcji podawana jest inna wartość odstępu pomiędzy elektrodami


zamówiłem Irydowe NGK - mam je za 33 zł jakby ktoś chciał ;-) Ale musiałoby być jakieś zbiorcze zamówienie.


Czyli przerwa ma być 0,7mm?

aprilia - 2012-10-23, 19:05

Wicher przerwy nie wolno ruszać tak pisze producent tak samo jak nie wolno czyścić szczotką drucianką ;-)
Przy takiej prędkości jedzie się świetnie a tobie nie?Jak nie to coś jest nie tak.

Anonymous - 2012-10-23, 20:48

aprilia napisał/a:
Wicher przerwy nie wolno ruszać tak pisze producent tak samo jak nie wolno czyścić szczotką drucianką ;-)
Przy takiej prędkości jedzie się świetnie a tobie nie?Jak nie to coś jest nie tak.

To tak samo, jak w instrukcji np. do Yamahy R6 bodajże z pierwszych lat produkcji piszą, żeby zapiąć drugie przełożenie w okolicach 40km/h :mrgreen:
Proszę drogi Kamilu nie rozśmieszaj mnie :mrgreen:
A co do jazdy 200km/h Caponordem i paleniu fajki w tym czasie hmmmm, zależy czym w swojej karierze motocyklisty jeździłeś i do czego równasz :mrgreen:

aprilia - 2012-10-23, 20:51

Ale z tą drucianką to fakt nie wolno czyści świec bynajmniej na szkoleniu tak powiedzieli że jest powlekana czymś i nie wolno zmniejszać przerwy.

[ Dodano: |23 Paź 2012|, o 20:52 ]
Dobra jak będzie okazja to na zlocie sobie porozmawiamy :mrgreen:

Capo - 2012-10-23, 21:00

Kamilu płynie to moja FJR-a przy 240 na autostradzie ;-)
aprilia - 2012-10-23, 21:02

No słuchaj gsxr kolegi też płynie 290 ;-)
Tylko prędkości trzeba mierzyc gps-em a nie jechałem 400 ale na liczniku tylko.

Capo - 2012-10-23, 21:09

hehe nie miałem na myśli prędkości a przyjemności z podróżowania z wyższymi niż dopuszczalne prędkościami :-)
A do pomiarów używam navi cruzer z autoszmatą gwoli wyjaśnienia ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group