To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Modyfikacje - Przewody hamulcowe

milośnik cap699 - 2016-05-03, 09:00
Temat postu: Przewody hamulcowe
Panowie czy ktoś ostatnio drążył temat przewodów do naszego motka ,chce mojemu zakupić nowe coś polecicie czytałem o problemach z długością po zakupie co myślicie o firmie Hela.
KKK - 2016-05-03, 10:41

Rozmawiałem z gościem z tej firmy,niby w systemie 2 przewody od pompy to 98 i 103 cm .Nie mierzyłem tego jeszcze ale z tej firmy będę zamawiał do mojego .
Takie przewody ma Asior100 coś wspominał że z jedną długością był problem ale wszystko się udało i jest zadowolony.

arkglo - 2016-05-03, 13:05

Ja do intrudera zakładałem LML i nic im nie można było zarzucić. Jakby co to mam jeszcze gdzieś kontakt do gościa.
jagiel - 2016-05-03, 13:24

Bede dorabiał dla siebie goodrudge, jak chcesz mogę zrobić komplet i dla ciebie.. Robię je wg wzoru, albo dwa od pompy lub tak jak oryginał z 3nikiem. Pisz na priv jak byś reflektowal.

[ Dodano: 2016-05-03, 13:26 ]
Ehh telefony, Goodridge miało być 😜

Basin raider - 2016-05-03, 14:04

polecam tą firmę, tanio i w bardzo dobrej jakości. Zakładałem to do moto klientów :)

http://przewodystalowe.pl...ym-oplocie-lml/

arkglo - 2016-05-03, 14:34

Tu właśnie kupowałem. Na hasło "Forum Intruder Polska" właściciel powinien dać Ci rabat ;)
milośnik cap699 - 2016-05-03, 20:43

Dzięki wszystkim za podpowiedz
Martinezz - 2017-01-29, 21:39

Pomoc potrzebna - przewody hamulcowe w ETV 1000 z 2003: czy może ma pod ręką jakie tam są długości, jakie końcówki, gwinty w mocowaniach??

Dziekuję ;-)

P.S.
czytam że KKKrzysiek podaje długości, ale że były problemy... wolałbym uniknąć

No i co polecacie:
a. trójnik
b. 2 przewody od pompy? (BTW - jak to się montuje?)

[ Dodano: 2017-01-29, 21:41 ]
A.... no i jeszcze od razu sprzęgło ;-)

janciovodnik - 2017-01-29, 22:06

Też się podepnę bo juz powoli dojrzewam do tej myśli :P
Sailor - 2017-01-29, 22:08

Akurat u mnie są dwa dwa przewody bezpośrednio od pompy. Montaż banalny, potrzebujesz oczywiście przewodów i nieco dłuższej śruby którą przykręcisz przewody do pompy, że o nowych uszczelkach nie wspomnę choć zapewne na starych też będzie trzymać, to jednak koszty są tak znikome, ze nie warto oszczędzać. Zresztą, zazwyczaj dostępne jest wszystko w kompletach.

Czy jest różnica w hamowaniu między trójnikiem a dwoma przewodami od pompy? Nie wiem... jeździłem Kapciami z jednym i drugim rozwiązaniem i różnicy nie czułem. U mnie był już kompletny oplot Goodridge więc nie miałem dylematu trójnik/dwa przewody.

jagiel - 2017-01-29, 22:20

Kwestia kasy 2 przewody od pompy są tańsze ponieważ 3nik jest dosyć drogi ale bardziej estetyczny ( bardziej oryginalnie )
Jak chcecie mogę zrobić wam ofertę na przewody , dorabiam Goodridga. U siebie też mam taki komplet , hamulec P+T ( 3nik ) i sprzęgło.

Martinezz - 2017-01-29, 22:41

jagiel, pisz co i jak oczywiście. Zawsze to pewne źródełko - bo znane.
Jak sądzisz - jaka kasa wchodzi w grę?
Podaj też szczegóły techniczne tych przewodów hamulcowych ze sprzęgłem włącznie, tzn długości i jakie śruby... bo masz na pewno od ręka a ja musze pojechać do mojego do garażu zimowego żeby posprawdzać - ok? :-)

Anonymous - 2017-01-29, 23:28

Możesz jeszcze zrobic układ z jednym przewodem od pompy, do zacisku. W zacisku montujesz przedłużaną śrubę, a nad błotnikiem robisz krótki przewód idący od prawego do lewego zacisku ;)
Będzie jeszcze taniej bo i drugi przewód krótszy :)

Martinezz - 2017-01-30, 08:07

Wichrze, no i super. Tylko chyba estetyka ucierpi.
Anonymous - 2017-01-30, 21:19

Co kto lubi, mnie tam kawałek przewodu nad błotnikiem nie przeszkadza, zwłaszcza jak będzie np.w czarnym teflonie, to nie będzie tak się rzucał w oczy :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group