To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Powitalnia - cześć

von.tad - 2023-03-17, 10:26
Temat postu: cześć
Nie planowałem Caponorda.
Ale tak wyszło, że kupiłem.
Zarejestrowałem tydzień temu, zrobiłem na nim dopiero ok. 200km, szukam jego słabych punktów. Jeździ, chyba dużo pali, po weekendzie będę wiedział więcej.
P.S.1 - potrzebuję gmoli do przodu - ktoś, coś?
P.S.2 - niestety nie dało się kupić go z kuframi bocznymi ale zostały stelaże. wiecie co można na nie założyć?

Wojtaq - 2023-03-17, 10:52

Hej Kolego! Ładna sztuka i oczyska, aż mi się zaświeciły do czarnego 😁 Podobnie jak większość forowiczów jestem przekonany o niechybnym zadowoleniu z maszyny o ile ją okiełznasz! Niestety, mam tylko komplet własnych gmoli, lecz dostaniesz na przód bez większych problemów. Co można podpiąć do stelaży? Koledzy w tym aspekcie mają dużą fantazję, a ja serdecznie rekomenduję boczne dopalacze z ledami RGB. Zresztą, po moim poście rozgorzeje tu dyskusja o możliwych rozwiązaniach. Tylko uważaj na propozycje Respiratora, bo często pisze kiedy bierze całą porcję zamiast ćwierci. No i wiesz... 🤪 Bądź czujny! Z podpisu wynika, że siedzisz w Tarnowskich Górach, więc zagrożenie od zawistnych ziomali z okolic jest realne. To tyle na gorące powitanie i... bujaj się zdrowo!
GrzeTom - 2023-03-17, 12:08
Temat postu: Re: cześć
Witaj Na forum:)
Ogranij standardowe bolączki ( złączki, cewki, ładowanie ) i ciesz się motocyklem :)

LwG

sosnos - 2023-03-17, 12:26

Hejka,

witamy, milego uzytkowaia. Piekna sztuka.

Zlaczki paliwowe
cewki
regulator, najlepiej na przod pod polke -wtedy jest chlodzony non stop.
eliminacja kostek na przewodzie od alternatora (smaza sie)
przewod od alternatora idzie w oryginalnie pomiedzy cylindrami i sie smazy - polecam pociagnac go inaczej.
Przekaznik rozrusznika na ten od virago 535
zamontowalbym woltomierz

te mniej wazne :
zarowki wymienilbym na LED Philips
zawias - sprezynzy przod i tyl na Hyperpro
wydechy :-)

Capo - 2023-03-17, 22:47

Cześć,
a ja od siebie dodam tylko linka do naszej stronki HTTP://www.caponord.cba.pl gdzie znajdziesz pare modyfikacji i mam nadzieje przydatnych informacji.

I pamiętaj o kiwaczku http://caponordforum.cba.pl/viewtopic.php?t=1338
Pozdro

RESPIRATOR - 2023-03-18, 09:10

Wojtaq napisał/a:
...Tylko uważaj na propozycje Respiratora, bo często pisze kiedy bierze całą porcję zamiast ćwierci....

Chyba Ty :-P
Nie strasz Wojtku drogi chłopa jak rodzice dzieci Cyganem. Nie siej wrogiej propagandy niczym publiczna telewizja. Co prawda posiadanie GS-a upoważnia mnie do bycia chamem i rozgrzesza z wszelkich złosliwości, ale Pamiętaj że respirator to owszem urządzenie pompujące, ale jednak ratujące życie :-D
Pyta się człowiek grzecznie co może zaczepić na ten trzepak z tyłu, to nikt mu nie chce powiedzieć że nic, tzn nic typowego.
Najszybciej to jakieś sakwy (torby). Można spróbować dokomponować tam jakieś alu (może Apduro), ale to po dokładnych pomiarach rozstawu boków tego prostokąta.

Tomcyk - 2023-03-19, 19:40

Hejka. Gratulacje za zakup fajnej sztuki. Ja SPI. Zadzwoń 603745650, to się zgadamy na tripa i pogaduchy.
robert1973 - 2023-03-19, 20:48

O! sie na śląsku Caponordowo robi :) może w końcu i ja kupię..... 3ci raz :mrgreen:
janciovodnik - 2023-03-21, 14:10

Czołem.
Na przednie gmole polecam Hepco & Becker, takie jak są w RRce.
Kufry tylko alu, np. od Motoletko.

Poza tym reszta jak koledzy wyszczególnili.
I uważaj na Respiratora bo nie dosyć, żę nerkę wytnie (na nowszego Gejesa) to jeszcze będzie starego chciał Tobie opchnąć :mrgreen:

Przyjemności z Kapcie. Niesamowita maszyna :)

[quote="robert1973"]O! sie na śląsku Caponordowo robi :) może w końcu i ja kupię..... 3ci raz :mrgreen: [/quote]
Czekam na ten cud :D

fakir - 2023-03-21, 22:00

witaj
von.tad - 2023-03-22, 18:45

Dobra pany, pierwsze kilometry w poszukiwaniu rzeczy, do których można się dowalić za mną.
1.pierwszy test spalania - wyszło 8,6L/100km przy dystansie ok 130km. jazda raczej landsztrasami czyli wioska/niezabudowany. raczej dynamicznie. Jak tu czytałem, zacznę od mapy. znacie kogoś w mojej okolicy?

2. lubi zgasnąć na jeszcze nie ciepłym, przy przegazowaniu.

3. mam dziwne wrażenie, ze przy jeździe i dynamicznym przyspieszaniu, obroty rosną w zakresie 4-5,5k, w tym czasie nie ma przyrostu mocy a potem jest kopnięcie i mocne przyspieszenie.

4. Złączki paliwowe chyba ogarnięte przez poprzedniego właściciela. Wrzucam zdjęcia poglądowo.
https://drive.google.com/drive/folders/1a1RbbPfqTBOZkMYLZ-uCxdRJKiRofYty?usp=sharing


5. Dzięki za rady ale nie rozumiem jednego - co to znaczy "ogarnij cewki"? :-)

6. mam na kokpicie dodatkowy włącznik, który pozwala na świecenie jednej lub obu części przedniego reflektora. jadąc wieczorem na pełnym oświetleniu ale na światłach mijania oślepiam tych z przeciwka bo mi migają. w normalnym trybie powinny świecić się oba? bo jeśli tak, to pewnie jest kwestia ustawienia reflektora.
Czy to może być to?
http://caponord.cba.pl/te...y-na-polska-h4/

sosnos - 2023-03-26, 15:34

Hejka,
Zlaczki sa poprawne, metalowe.
Ogarnij cewki czyli sprawdz czy masz orginal, jesli tak to wymien.
Mozna kuoic nowe Samochodowe Beru lub uzywki od renault v6.
Poczytaj o tym.
Zarowki powinny sie palic dwie, ustaw kat padania swiatla lub moze po prostu dupa motoxykla siedzi.
Zerknij na amor, ja sprezyne wymienilem bo juz zmeczona zyciem byla.
Zerknalbym tez na kable cewka-swieca.
Ja swoje wymienilem.
Jak chcesz motocykl przegkadnac to ustaw sie z Jagielem z wawy.
Good luck

robert1973 - 2023-03-28, 08:50

von.tad napisał/a:
3. mam dziwne wrażenie, ze przy jeździe i dynamicznym przyspieszaniu, obroty rosną w zakresie 4-5,5k, w tym czasie nie ma przyrostu mocy a potem jest kopnięcie i mocne przyspieszenie.

Warto pogadać LIVE i przy okazji ogarnąć ( jak będzie trzeba) mapy.

Wojtaq - 2023-03-30, 11:33

Myślę, że Robert ma rację z weryfikacją mapy paliwowej. Było to moim pierwszym skojarzeniem po lekturze opisu. Praca przy mapach jest żmudna, ale może przynieść skutek. Trzeba jednak pamiętać o dwóch rzeczach, które dla amatora są ważne. Po pierwsze zabezpieczyć oryginalny plik bieżącej mapy, a po drugie nie zmieniać zaawansowanych ustawień. W sieci dostępnych jest wiele przetestowanych map dla różnych wersji, a na forum linki do ściągnięcia razem z komentarzami użytkowników. Emocji podczas testowania jest niemało, a razem z postępem roboty poszerza się wiedza o silniku.
Wujo86 - 2023-05-07, 12:17

Cześć,ja swojego kapcia odebrałem tydzień temu od Sławka z Oleśnicy,po ogarnięciu przez niego map spalanie spadło z 7 do 5,5 :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group