[ Dodano: 2014-03-31, 21:57 ]
chociaż ja zrobiłem jeszcze inaczej.
z cewki oryginalnej Sagem wydłubałem(po wcześniejszym rozkruszeniu tego szarego plastiku na końcu) element łączący cewkę z kablem WN, czyli sprężynkę z bolczykiem i wsadziłem to w miejsce sprężynki która pokarze Ci się po zdjęciu gumowego kondonika w cewce BERU, BOSCH, czy VALEO. Zostawiasz tylko taką koronkę która jest pod sprężynką i masz lepiej jak w oryginale i nie ma potrzeby tworzyć śrubki z beczułką od świecy.
Mam nadzieję że zrozumiałeś moją instrukcję Karpik - 2014-03-31, 22:05 Nie wiem tak do końca o co Ci chodzi bo Twoje fotki nie działają
Instrukcja jaką wrzucił RESPIRATOR, jest chyba czytelna.
Ja bolczyk robię z miedzianych śrubek (chyba M4) obcinając im łepek. Później nakręcam kopułkę od świecy i kontruje ją nakretką. Całość wkręcam w sprężynke która jest w cewce i gra gitara.RESPIRATOR - 2014-03-31, 22:21
Cytat:
Takie pasują, a prznajmniej powinny po lekkim modzie:
OE CITROEN, PEUGEOT - 597077
OE FIAT, LANCIA, RENAULT - 9633001580
BREMI - 20306
JANMOR - JM5027
TESLA - CL135
VALEO - 245094
BERU - ZS347
tu masz jeszcze dodatkowe materiały dydaktyczne (oczywiście wszystko z naszego forum)michajlo89 - 2014-04-01, 08:08 Nie no dzięki panowie, teraz już wiem jak się bezboleśnie do tego zabrać, jesteście spoko :)
[ Dodano: 2014-04-01, 17:13 ]
Cewka podejrzana o zuzycie wymieniona, narazie sie jeszcze nie bryknąłem zeby sprawdzic czy sie polepszylo, nagralem natomiast filmik charakteryzujacy prace silnika. Wszystko w normie wg Was? Czy zbyt nierowno chodzi tak na wirtualne oko i ucho?
https://youtu.be/G9ZQ7v4TbNYKrzycho43 - 2015-06-25, 17:49 Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((
PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?
Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?
TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?janciovodnik - 2015-06-25, 18:09
Krzycho43 napisał/a:
Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((
PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?
Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?
TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?
A jaki kod błędu wyskakuje ?? Najlepiej Beru założyć jak już.
A poza tym kolego trzeba przeryć forum. Kopalnia wiedzy. Każdy z nas tak robił :PKrzycho43 - 2015-06-25, 18:26 No właśnie nie ma błędów, jak przekręcę kluczyk to miga mi EFI a jak wcisnę ten czerwony przy manetce to gaśnie i nie ma kodów na wyświetlaczu tylko godzina
[ Dodano: 2015-06-25, 18:27 ]
Wiem że forum to kopalnia wiedzy ale wolałbym zdzwonić sie z kims kto ma capo od dawna i kto grzebał już przy cewkach i świecach.
[ Dodano: 2015-06-25, 19:06 ]
Sprawdziłem kody i pokazuje mi tylko 1 lub -1 w zależności od położenia czerwonego przycisku.
Więcej żadnych błędów.Capo - 2015-06-25, 19:57 Uszkodzenie przewodu bądź niedokładne połączenie kabla ze świecą nie jest sygnalizowane świeceniem się EFI.
Sprawdzałeś iskrę na świecy, sprawdzałeś połączenie kabli, zamieniłeś cewki miejscami itp?Krzycho43 - 2015-06-25, 21:07 Koledzy dzieki za podpowiedzi.
Zadzwoniłem do poprzedniego właściciela i powiedział żebym podładował baterię bo już miał taką sytuację........
Moto chodzi jak złoto....:)
Ale dzięki za pomoc.janciovodnik - 2015-06-26, 00:26 EFI 1 to kod słabego aku, jeśli dobrze pamietam. Miałem to ostatnio :(Krzycho43 - 2015-06-26, 07:16
janciovodnik napisał/a:
EFI 1 to kod słabego aku, jeśli dobrze pamietam. Miałem to ostatnio :(
O widzisz , dzięki przyda sie ta wiedza.
A jkie aku polecacie zakupić do Apki ?janciovodnik - 2015-06-26, 10:30 prosze bardzo: http://caponordforum.cba.pl/viewtopic.php?t=385
Ja zakupiłem Yuasę ale na różnych chłopaki latają :)Sumik - 2016-04-06, 11:05 Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?GrzeTom - 2016-04-06, 12:03
Sumik napisał/a:
Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?
"1" czy "-1" to chwilowy brak prundu.. :) Generalnie niegroźne..:)
Sama jazda z 1 uwaloną cewką - to dyskomfort + większe spalanie +... ryzyko że padnie druga i gar nie będzie pracować janciovodnik - 2016-04-06, 15:28 Miałem niedawno ten sam problem na wyjeździe. Tak jak napisał Grzesiek -1 to brak prundu gdy np jest słabe aku albo zupełnie padł. Pierwsza sytuacja gdy klema się rozłączała, drugi gdy aku padł.