Anonymous - 2017-08-22, 10:56 Dużymi krokami zbliża się wymiana napędu janciovodnik - 2017-08-22, 12:05 Tez kupiłem CŹ ale do motocykli wyprawowych oraz zębatki Esjot.
Na razie daje radę.
A co to jest to Koyo ??elefant - 2017-08-22, 12:11 Janek to łożyska do koła i zabieraka - no ale Ty już masz to ogarnięte :)janciovodnik - 2017-08-22, 12:16 Dzieki Słoniu. Ja tak dla informacji. Bo kto wie co człowieka spotka w przyszłości ;)Anonymous - 2017-08-22, 13:29 Ja wziąłem ten najmocniejszy łańcuch SDZZ (46000N). Jest droższy o 60zł od EXC (40000N).
Komplet z zębatkami Esjot kosztuje 556zł.janciovodnik - 2017-08-22, 13:37 Podobno. Ale ja złota nie lubię :/
Bo moto ma jeździć a nie się świecić :PRESPIRATOR - 2017-08-27, 14:39
skvrnsk napisał/a:
Ja wziąłem ten najmocniejszy łańcuch SDZZ (46000N). Jest droższy o 60zł od EXC (40000N).
Komplet z zębatkami Esjot kosztuje 556zł.
Jest mocniejszy i lżejszy, ale mniej odporny na kurz, pył i wodę.Anonymous - 2017-08-27, 14:54 Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje, ale ich ogólna budowa i zastosowane materiały są dokładnie takie same. Różnica tkwi jedynie w grubości ogniw, za czym idzie większa wytrzymałość na rozciąganie.
Uszczelnienia w modelach SDZZ i EXC są takie same.RESPIRATOR - 2017-08-27, 15:02 Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.Anonymous - 2017-08-27, 15:38 Skoro masz takie info ze źródła to może i tak jest... chociaż ze strony producenta jasno wynika, że łańcuchy adventure praktycznie niczym się nie różnią od high-performance w budowie, poza grubością ogniw. Obie serie mają dokładnie ten sam patent z aktywnymi oringami i jeszcze jeden, którego nazwa nic mi nie mówi.
Generalnie mają łańcuchy w dwóch kategoriach, z aktywnymi i zwykłymi oringami, cała reszta łańcucha jest identyczna dla wszystkich kategorii. Różnią się tylko grubością ogniw. Info ze strony producenta.RESPIRATOR - 2017-08-27, 16:36 Człowiek powiedział że te droższe nadają się do mocnych maszyn szosowych i do wyścigów, na tor, ale częściej wymagają wymiany bo gorzej izolują od wszelkich zanieczyszczeń.Anonymous - 2017-08-27, 18:05 Myślę, że nie ma się co przerzucać suchymi faktami... życie pokaże.
Mój obecny DID ZVMX razem z zębatkami, jak sądzę zrobiły CONAJMNIEJ połowę przebiegu moto(91k). Ostatni udokumentowany serwis był prawie 40k temu i nie ma wzmianki o napędzie. Nie sądzę, żeby był później zakładany, jest zbyt styrany. Jeśli ten CZ zrobi połowę tego, to i tak będę zadowolony. A sądzę, że z olejarką trochę pożyje
[ Dodano: 2017-09-14, 20:42 ]
Pare tysiaków jeszcze polata :Dmichciobb - 2020-07-23, 11:20 A ile ogniw powinien mieć w końcu łańcuch przy zębatkach 17 i 45? Nie mogę znaleźć informacji nigdzie a są ogłoszenia z 112 i 114 ogniwami. W końcu który ma być?
Dobra już wiem ... 112.Stiopa - 2020-07-30, 17:34
RESPIRATOR napisał/a:
Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.
Taaa... RESPIRATOR - 2020-07-30, 20:02 Co Ty Jerzyk, 3 lata byłeś na wczasach ? Wronki czy Białołęka ?
Ten kotlet już zzieleniał i nie nadaje się do odgrzania