To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Mechanika - Wymiana napędu

Anonymous - 2017-08-22, 10:56

Dużymi krokami zbliża się wymiana napędu :mrgreen:
janciovodnik - 2017-08-22, 12:05

Tez kupiłem CŹ ale do motocykli wyprawowych oraz zębatki Esjot.
Na razie daje radę.
A co to jest to Koyo ??

elefant - 2017-08-22, 12:11

Janek to łożyska do koła i zabieraka - no ale Ty już masz to ogarnięte :)
janciovodnik - 2017-08-22, 12:16

Dzieki Słoniu. Ja tak dla informacji. Bo kto wie co człowieka spotka w przyszłości ;)
Anonymous - 2017-08-22, 13:29

Ja wziąłem ten najmocniejszy łańcuch SDZZ (46000N). Jest droższy o 60zł od EXC (40000N).
Komplet z zębatkami Esjot kosztuje 556zł.

janciovodnik - 2017-08-22, 13:37

Podobno. Ale ja złota nie lubię :/
Bo moto ma jeździć a nie się świecić :P

RESPIRATOR - 2017-08-27, 14:39

skvrnsk napisał/a:
Ja wziąłem ten najmocniejszy łańcuch SDZZ (46000N). Jest droższy o 60zł od EXC (40000N).
Komplet z zębatkami Esjot kosztuje 556zł.

Jest mocniejszy i lżejszy, ale mniej odporny na kurz, pył i wodę.

Anonymous - 2017-08-27, 14:54

Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje, ale ich ogólna budowa i zastosowane materiały są dokładnie takie same. Różnica tkwi jedynie w grubości ogniw, za czym idzie większa wytrzymałość na rozciąganie.
Uszczelnienia w modelach SDZZ i EXC są takie same.

RESPIRATOR - 2017-08-27, 15:02

Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.
Anonymous - 2017-08-27, 15:38

Skoro masz takie info ze źródła to może i tak jest... chociaż ze strony producenta jasno wynika, że łańcuchy adventure praktycznie niczym się nie różnią od high-performance w budowie, poza grubością ogniw. Obie serie mają dokładnie ten sam patent z aktywnymi oringami i jeszcze jeden, którego nazwa nic mi nie mówi.
Generalnie mają łańcuchy w dwóch kategoriach, z aktywnymi i zwykłymi oringami, cała reszta łańcucha jest identyczna dla wszystkich kategorii. Różnią się tylko grubością ogniw. Info ze strony producenta.

RESPIRATOR - 2017-08-27, 16:36

Człowiek powiedział że te droższe nadają się do mocnych maszyn szosowych i do wyścigów, na tor, ale częściej wymagają wymiany bo gorzej izolują od wszelkich zanieczyszczeń.
Anonymous - 2017-08-27, 18:05

Myślę, że nie ma się co przerzucać suchymi faktami... życie pokaże.
Mój obecny DID ZVMX razem z zębatkami, jak sądzę zrobiły CONAJMNIEJ połowę przebiegu moto(91k). Ostatni udokumentowany serwis był prawie 40k temu i nie ma wzmianki o napędzie. Nie sądzę, żeby był później zakładany, jest zbyt styrany. Jeśli ten CZ zrobi połowę tego, to i tak będę zadowolony. A sądzę, że z olejarką trochę pożyje :mrgreen:

[ Dodano: 2017-09-14, 20:42 ]
Pare tysiaków jeszcze polata :D

michciobb - 2020-07-23, 11:20

A ile ogniw powinien mieć w końcu łańcuch przy zębatkach 17 i 45? Nie mogę znaleźć informacji nigdzie a są ogłoszenia z 112 i 114 ogniwami. W końcu który ma być?

Dobra już wiem ... 112.

Stiopa - 2020-07-30, 17:34

RESPIRATOR napisał/a:
Rewelacje wzięły się stąd że długo rozmawiałem z przedstawicielem, dystrybutorem bo miałem dylemat który wybrać i w końcu sam mi doradził ten tańszy bo jest lepiej zabezpieczony.


Taaa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

RESPIRATOR - 2020-07-30, 20:02

Co Ty Jerzyk, 3 lata byłeś na wczasach ? Wronki czy Białołęka ? :mrgreen:
Ten kotlet już zzieleniał i nie nadaje się do odgrzania :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group