Wiek: 51 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 201 Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-31, 23:52
Jeśli po rozgrzaniu motocykla na alternatorze będziesz miał podobne napięcia co pierwotnie to przyczyna leży w regulatorze, on też się nagrzewa podczas pracy i może tak fiksować. Jeśli napięcie na którejś z cewek spadnie będzie to świadczyło o uszkodzeniu izolacji na przewodach cewki, przebiciu do masy, to też jest możliwe.
troche trzeba było piłować, ale z owiewką się nie styka, regulator jest przymocowany dużą plastikową opaską.
Plusy
- wróciło ładowanie na poziomie 13.5 - 14.5 V
- atrakcyjna cena zakupu
- ewentualne wsparcie telefoniczne przy montażu
- możliwośc zwrotu, jeżeli towar nie pasuje do naszego motocykla, lub jeżeli okaże się że to wina prądnicy, pod warunkiem że nie zniszczyny regulatora mechanicznie i nie utniemy kabelków
- gwarancja na rok
- większa powierzchnia wymiany cieplnej, przez co teoretycznie regulator powinien starczyć na dłużej niż fabryczny.
- produkt polski
Minusy
- trzeba piłować i dopasować, co w warunkach parkingowych jest dość kłopotliwe.
- kiedyś producent dołączał konektory do podłącznia teraz nie.
PS. Zamontowałem dodatkowe kabelki do ładowania poprowadzone bezpośrednio z regulatora, po badaniu ładowania miernikiem nie stwierdziłem żadnej poprawy, reasumując czy przeróbka jest czy jej nie ma nadal mam ładowanie 13.5 - 14.5 V.
Podobno pasuje od któregoś Goldwinga, ale konkretnie nie powiem.
Sprawdź w pierwszej kolejnosci ładowanie bezpośrednio na wyjściu z regulatora , bo może wystarczy zrobić "baypass" za kilka złotych, zamiast wymieniać regulator
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-30, 19:23
Osobiście nie polecam oryginału w żadnej postaci, jeśli nie kontrolujesz często ładowania to kup zamiennik. W przypadku oryginału wszystko fajnie jeśli będziesz miała niedoładowany aku ale gorzej jeśli prąd ładowania będzie rzędu 17-18V wówczas usmażą się podzespoły a naprawa będzie kosztowna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum