Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrze
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-21, 19:04   Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrze

Dzisiaj zobaczyłem gdzie ucieka mi iskra luknąłem od strony chłodnicy i widzę jak przeskakuje i w tym czasie moto nie równo pracuje.Pytanie czy to na cewce jest przebicie czy na przewodzie zapłonowym?
Może ktoś miał taki przypadek i wie na czym dokładnie to nie rozbierałbym żeby tylko zobaczyć,dodam że moto jeździ normalnie czyli to nie chyba cewka tylko przewód zapłonowy,nieraz w dolnym zakresie sobie strzeli i to jest właśnie przyczyną.
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-21, 19:46   

Cewka to raczej by sie spalila, stawiam na kabel.

Sprawdz to szybko bo zaraz za kablem leci cewka a to juz wiekszy wydatek.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-21, 19:51   

A kabel można wykręcić z cewki i zmienić czy jest razem z cewką bo nie zwracałem uwagi?
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-21, 19:52   

z cewki nie sciagalem, ale na zdrowy rozum to musi byc sciagane z cewki.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-21, 20:04   

Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód :lol:
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-21, 21:13   

aprilia napisał/a:
Nie musi widziałem taki zalane fabrycznie i nic nie zrobisz,u nas jednak chyba jest ściągany przewód :lol:


rozwiazanie dla bogatych
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-21, 21:15   

Caponordami jeżdżą tylko bogaci :mrgreen: :lol:
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-22, 00:18   

[quote="aprilia"]Caponordami jeżdżą tylko bogaci :mrgreen: :lol: [/quote
duchowo :mrgreen: :-) :-|
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-22, 05:46   

cewka jest osobnym elementem i mozna ja z przewodu sciagac do woli.
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-24, 19:21   

Dzisiaj po rozebraniu okazało się że to nie żadne przewody tylko cewka ma przebicie do blachy która jest w około cewki pod tą gumą,także trzeba cewki poszukać :-x ,zamieniłem ją miejscem i dałem na tylny gar żeby nie rozbierać zbiornika i reszty teraz tylko siedzenie i wymieniam na inną :mrgreen:

[ Dodano: |24 Mar 2012|, o 19:23 ]
Co ciekawe ma tylko przebicie jak jest mocno nagrzany cały capo,tak po przejechaniu 20km zaczyna świrować.
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-24, 22:26   

sprawdz tez kabel, zeby nowa cewka nie siadla.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-25, 12:22   

Tylko jak jest sprawdzić na przednim garze? Musi silnik pracować a żeby coś zobaczyć trzeba bak wywalić.
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-03-25, 21:50   

Zbiornik mozesz uniesc (podwiesic)

Na chodzacym silniku spryskaj kabel spryskiwaczem.
Jak zaczna iskry skakac to juz wiesz.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
Ostatnio zmieniony przez Dziubek 2012-03-26, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-26, 08:30   

Muszę zrobić coś innego :lol: ,stojak na bak z boku przedłużki i wtedy będę sovbie patrzył co mi się podoba :mrgreen:

[ Dodano: |31 Mar 2012|, o 08:27 ]
Po wymianie cewki,capo zbiera się super (prawie jak ścigacz) :lol: ,Spaliny spadły o połowę czyli CO miałem ustawione 4% spadło do 2% i jest super zobaczymy w jeździe,ale teraz każdy ruch manetką to bardzo szybka reakcja na obrotomierzu.
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-06-12, 11:56   

U mnie też cewka do wymiany. Przy okazji regulacji poprzez TuneEcu usłyszałem dziwne cyknięcie. Jakby przekaźnik się włączał i wyłączał. Po krótkiej obserwacji zobaczyłem to co na filmie poniżej.

_________________
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10