Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wypadanie zapłonu,na przednim cylindrze
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-06-12, 14:25   

Miałem identycznie tylko na przednim garze,ty masz przynajmniej miej roboty ;-)
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-06-12, 14:41   

aprilia napisał/a:
ty masz przynajmniej miej roboty


Nie wiem czy na przednich cewkach też się przebicia nie robią. Jak tylko zbiorę kasę to kupuję Beru i przerabię wszystkie.

Co ciekawe EFI nic nigdy nie wskazywał. Podłączyłem inną uszkodzoną cewkę i od razu błąd wywaliło. Ostatnia jaką miałem okazała się na szczęście dobra. Pytanie na jak długo.
_________________
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-06-12, 15:29   

EFI ci się nie wyświtli jeżeli cewka ma przebicie,tylko jak jest uszkodzona całkowicie.PRzebicie jest co jakiś czas i komputer błędu nie zarejestruje.
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-12, 20:40   

Ale ładnie ptaszki ćwierkają :mrgreen:



I po zamianie dużo lepiej, rzeczywiście to było przyczyną wyższego spalania?

Te kabelki to super sprawa.

Dobrze nie widać, ale czy uporałeś się z rozłączaniem laptopa po odpaleniu silnika?
_________________
Caponord 2003
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-06-12, 21:09   

Maciej - ile kosztują takie cewki Beru? Masz jakiś symbol? Będę chyba kupował takie ze 2 na zapas jak będę gdzieś jechał daleko w trasę - w razie W :-(
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-12, 23:05   

http://www.apriliaforum.c...ion-Beru-ZS347-!-!

pod tym linkiem jest proces przeróbki..


Znalazłem ja np tutaj..
_________________
Caponord 2003
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-06-12, 23:34   

Wilku nawet nie próbowałem jeszcze naprawiać kabla. Brak czasu.

Wilk stepowy napisał/a:
Znalazłem ja np tutaj..


Taniej nie widziałem. Chociaż zapytam jeszcze kolegi który jest handlarzem części. Czasami mają zadziwiające zniżki.

Wilk stepowy napisał/a:
http://www.apriliaforum.c...ion-Beru-ZS347-!-!

pod tym linkiem jest proces przeróbki..


Nie za bardzo rozumiem tylko tego kroku #5. Po co przerabiać przewody? Nie można użyć starych?

Robił to może już ktoś?
_________________
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-12, 23:38   

Chyba tylko po to żeby mieć nowy kabel.


Dałbym sobie głowę uciąć, że jakiś dłuższy czas temu były na allegro po ok 60-70 zł..
_________________
Caponord 2003
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-13, 06:04   

taniej to mozna kupic jakiegos no nama tutaj powinna pasowac jesli dobrze dobralem numer czesci :-P
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-06-13, 07:28   

Ale po co wogóle przerabiać te cewki na jakieś inne?Ja myślę nad przerobieniem tylko tych dwóch pod bakiem żeby były tam gdzie są te drugie pod siedzeniem i tyle (przedłużyć przewody)
Kupuje się cewkę za 60 zł dalej jazda :lol:

A co do rozłączania się ecu, to na jednym komputerze chodzi bez rozłączania a na drugim się rozłącza,nie wiem od czego to zależy.
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-06-13, 08:32   

aprilia napisał/a:
Ale po co wogóle przerabiać te cewki na jakieś inne?


Trzeba przerobić żeby się mieściły w miejsce oryginalnych.

Zastanawiam się czy komuś udało się podłączyć i zamocować cewki bez przeróbki.
_________________
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-06-13, 08:47   

O tym wiem że trzeba przerabiać żeby weszły,ale po co?
Ja zamówiłem oryginalne i nie zamierzam przerabiać na nieoryginalne,jedną wożę w schowku na zapasie i tyle :lol:
 
   
Karaluch 
No to jazdaaaa...

Wiek: 47
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 289
Skąd: Sompolno k/Konina
Wysłany: 2012-06-13, 12:01   

Już kiedyś była o tym mowa, że bez przerabiania też pieknie działają. Jedyne, co trzeba zrobić to obciąć wystające mocowanie i dorobić tą śrubke na przewód, bo cewki BERU są bezpośrednio na świecę a nie na przewód.
_________________
Nie ten jest motocyklistą kto o motorach dużo mówi a ten, który wsiada na motocykl i jedzie przed siebie.
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-06-13, 12:35   

aprilia napisał/a:
Ja zamówiłem oryginalne


Ile to kosztowało?

Karaluch napisał/a:
bo cewki BERU są bezpośrednio na świecę a nie na przewód


Tej informacji mi brakowało. Teraz rozumiem pkt 5. Dzięki :-)
_________________
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-06-13, 14:31   

Zamówiłem oryginalne używane z aprilia pegaso na wtrysku jedną sztukę i jedną z rst futury,to są te same cewki (identyczne) koszt jednej cewki to 60zł .
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11