Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Kapryśna Włoszka
Autor Wiadomość
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-07-10, 17:52   

Caponord with oxygen sensor and charcoal canister (with canister purge-control valve wired to ECU) - co to oznacza? Pierwsze to wiem że lambda , ale drugie?
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-07-10, 20:01   

To mapa do caponorda z katalizatorami i sondą lambda, druga to do caponorda z tylko katalizatorami a trzecia to bez tego i tego.
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-07-10, 20:35   

a jak rozpoznać czy mam kata?


Mapa co wgrał kolega radekch ładnie śmiga , ale spalanie ok 6L nawe przy BARDZO spokojnej jeździe na trasie bez przekraczania 100km/h i szarpie na dolnych zakresach.

Teraz testuję tą 050429_catfish2011.hex , zastanawiam się jeszcze do czego jest parametr adjust IACV (pomiędzy IFT a LTFT) :roll:


Na tej 050429_catfish2011.hex póki co mi ładnie chodzi na LTFT 4,2 oraz IFT ok 12
Chyba jutro podjadę na stację kontroli poj na analizator - jaki dokładnie parametr powinni mi sprawdzić? i rozumiem że na wolnych obrotach? (CO czy CO2? - wiem że ma być 3% :))
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-07-10, 21:26   

Własnie wrociłem z nad morza 360km w jedna strone załadowany na maxa 3 kufry tankbag dwie cieżkie osoby ja sam 115kg :) w tamta strone predkosc do 140km.h spalanie 6.1l/100km z powrotem predkosci do 110km/h spalanie 5,7l mapy 050115, praca silnika rewelacyjna wolne obroty idealne!!! Moto jest jednak troszke slabsze niz na mapach catfisha. Nie mam pojęcia dlaczego na catfishu zaczeły mi obroty falować byłem wczesniej na analizatorze spalin jak miałem wgraną mapę 050429 i IFT miałem ustawione na 12,4 teraz na tych parametrach na tych samych mapach wolne obroty faluja bardzo i jak podnosze ift to nic nie zmienia tylko zaczyna strzelać w tlumiki przy chamowaniu silnikiem, a na mapie 050115 której poprzednio nigdy nie małem wgranej silnik pracuje idealnie.
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-07-10, 21:34   

vtec napisał/a:
a jak rozpoznać czy mam kata?


Mapa co wgrał kolega radekch ładnie śmiga , ale spalanie ok 6L nawe przy BARDZO spokojnej jeździe na trasie bez przekraczania 100km/h i szarpie na dolnych zakresach.

Teraz testuję tą 050429_catfish2011.hex , zastanawiam się jeszcze do czego jest parametr adjust IACV (pomiędzy IFT a LTFT) :roll:


Na tej 050429_catfish2011.hex póki co mi ładnie chodzi na LTFT 4,2 oraz IFT ok 12
Chyba jutro podjadę na stację kontroli poj na analizator - jaki dokładnie parametr powinni mi sprawdzić? i rozumiem że na wolnych obrotach? (CO czy CO2? - wiem że ma być 3% :))



IACV to płożenie silniczka krokowego lepiej nie ruszaj tego parametru.
Masz ustawić CO na nie mniej niż 2,5 ale najlepiej chodzi na 3,5 do 4%.
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-07-10, 21:54   

a strzelanie w tłumiki to zły objaw? Mi się wydaje że każde moto trochę strzela... :roll:
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-10, 22:59   

Mój strzela równo w wydech i za to bardzo go lubię.

Radek a o ile podnosisz IFT? Catfish opisywał to zjawisko i jak regulować IFT żeby pomogło, bez analizatora. Wiadomo że z analizatorem łatwiej ale nie każdy ma dostęp.
_________________
Caponord 2003
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-07-11, 08:15   

Ma nic nie strzelać, tylko nie pamiętam czy jak strzela to trzeba zmniejszyć ift czy zwiększyć, ale chyba zmniejszyć.
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-07-11, 09:14   

na tej mapie co miał radekch miałem IFT ustawione na prawie 30 , i nie strzelał. Teraz na mapie catfisha mam 12 i strzela :) Także to chyba nie ma nic wspólnego.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-07-11, 10:58   

A zwiększ mu ift lub zmniejsz to zobaczysz czy przestanie strzelać bo nie pamiętam w którą stronę, ale na pewno regulacją ift przestanie strzelać w wydech.
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-07-11, 16:19   

ja gdy zwiększałem ift to strzelał, nawet podczas postoju gdy schodził z obrotów wtedy strzelał w tłumiki
_________________

 
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-07-11, 19:53   

ja uważam że przy tłumikach leo może strzelać...nie sądze aby było w tym coś niezdrowego.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-07-11, 20:23   

Leo czy przelotówki z oryginałów t prawie to sam tylko dźwięk inny, ja teraz założyłem przeloty po wyprawie ustawiłem ift i nic nie strzela.
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-11, 21:59   

vtec napisał/a:
nie sądze aby było w tym coś niezdrowego

Teoretycznie zawory wydechowe są bardziej nagrzewane i mogą ulec uszkodzeniu..nadpaleniu. Ale to raczej nie może mieć miejsca gdy strzał jest raz na czas..... Jakby zionął ogniem cały czas to mogło by to być może szkodliwe.

Mi na oryginalnych tłumikach i mapie też czasem strzelał, tylko jest to bardzo stłumione, ale da się zauważyć.

A jak przerabiałem wydechy to pozwoliłem go sobie odpalić z samymi kolankami, bez tłumików..... i po odpuszczeniu gazu raz na czas normalnie wyrzucał czerwony strumień...
_________________
Caponord 2003
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-07-17, 12:07   

jak sprawdzic czy mam katalizatory,Rozumiem ze jezeli pojade na analizator to spaliny nie sprawdzam sondą w tłumikach tylko trzeba sie podłączyć w kolanka prze tłumikami ????
_________________

 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11