Anonymous - 2010-02-05, 21:38 Ja to bardziej niż o skuteczność, obawiam się o sposób montażu :)
Jakoś nie widzę tego, ot tak wciśniętego na szybę :)
Zobaczymy :)Anonymous - 2010-10-14, 16:28 Taaaak
Dawno tutaj nie pisałem i zdjęcia poznikały odkąd zlikwidowałem konto na fotoalbum.eu, ale wujek Wicher wraca do gry
Żeby się miło pracowało, a sprzęt stał w jakieś przywoitej, serwisowej pozycji, to zafundowałem sobie nówkę sztukę centralną podstawkę
Znudziło mi się szukanie używki i zaszalałem
teraz mogę spokojnie przeglądać, usprawniać i montować różne graty, ale wszystko w swoim czasie
Cieszę się z tej durnej centralki tak, jakbym zakupił jakieś 50 koni mechanicznych do silnika
Yno Jazda !!!
Wilk stepowy - 2010-10-14, 23:39 Mała rzecz a cieszy. Czasem się przydaje. Ale jak koń jest napojony to jakoś tak niechętnie wskakuje na tą stopkę..
PS: Pamiętaj założyć jakąś gumkę, uderza ta centralka o lewy podnóżek pasażera na większych nierównościach, strasznie mnie to wnerwia w czasie jazdy.
A co tam masz w tym woreczku?Krzysiek - 2010-10-15, 08:33 Mnie bardziej na tym zdjęciu zaintrygowały wzory na podłożu, na którym leży centralka Dziubek - 2010-10-15, 11:58
Wilk stepowy napisał/a:
Mała rzecz a cieszy. Czasem się przydaje. Ale jak koń jest napojony to jakoś tak niechętnie wskakuje na tą stopkę..
Ale jak jestem full zaladowany to czasem mam stracha stawiac na bocznej
(jak jest krzywo lub kiepskie podloze)
Ale fakt trzeba sie przylozyc by Capo stanelo na dwoch nogach Anonymous - 2010-10-15, 15:56
Wilk stepowy napisał/a:
Mała rzecz a cieszy. Czasem się przydaje. Ale jak koń jest napojony to jakoś tak niechętnie wskakuje na tą stopkę..
PS: Pamiętaj założyć jakąś gumkę, uderza ta centralka o lewy podnóżek pasażera na większych nierównościach, strasznie mnie to wnerwia w czasie jazdy.
A co tam masz w tym woreczku?
Mnie ta stopka przyda się z pewnością. Dużo rzeczy robię sam przy motocyklu, a na bocznej niewiele da się zdziałać. Nie chiałem bawić się w żadne stojaki i podnośniki, bo jeszcze trochę to mi miejsca w garażu braknie
Co do tej gumki, to w tym zestawie jest blacha z gumą, którą przykręca się do lewego podnóżka pasażera. Zrzucasz ze stopki bezszelestnie
W woreczku są śrubki, podkładki i co mnie zaskoczyło, dłuższe od oryginalnych krańcówki, czy tam odbojniki podnóżków kierowcy
Cytat:
Mnie bardziej na tym zdjęciu zaintrygowały wzory na podłożu, na którym leży centralka
Z Meksyku Wilk stepowy - 2010-10-15, 16:12
Wicher napisał/a:
Co do tej gumki, to w tym zestawie jest blacha z gumą, którą przykręca się do lewego podnóżka pasażera. Zrzucasz ze stopki bezszelestnie
Jak możesz to pokaż fotę tej blachy z gumą.. To chyba dużo lepszy patent!! Musze sobie to koniecznie zrobić!!Dziubek - 2010-10-15, 16:44 tej gumy z blaszka nie widzialem w zadnym Capo, to chyba opcja Krzysiek - 2010-10-15, 19:49
Wicher napisał/a:
i co mnie zaskoczyło, dłuższe od oryginalnych krańcówki, czy tam odbojniki podnóżków kierowcy
są dłuższe, aby pierwsze przed centralką, dały ci sygnał, szorując po asfalcie. Też mam takie w zapasie, ale ich nie zmieniałem
Dziubek napisał/a:
tej gumy z blaszka nie widzialem w zadnym Capo, to chyba opcja
Nieee... też mam taki gadzet , a centralka kupowana była w 2007 rokuDziubek - 2010-10-15, 21:19
Krzysiek napisał/a:
Nieee... też mam taki gadzet , a centralka kupowana była w 2007 roku
To w Capo centralka nie byly w standardzie?
W swiss wszystkie modele maja (przynajmniej te co widzialem)Wilk stepowy - 2010-10-15, 21:51 A ile mm mają dłuższe a ile krótsze do odbojniki? Chciałbym się wpasować w którąś grupę.Anonymous - 2010-10-15, 22:49
Krzysiek napisał/a:
są dłuższe, aby pierwsze przed centralką, dały ci sygnał, szorując po asfalcie. Też mam takie w zapasie, ale ich nie zmieniałem
Dlaczego są dłuższe to kumam, ale po prostu zaskoczyła mnie nadgorliwość włochów
Dziubek napisał/a:
To w Capo centralka nie byly w standardzie?
Nie była w standardzie, tak samo jak nie była np. w Varadero.
Za oryginalną centralkę w Hondzie wołają 900 zł. Skandal, wolę Aprilię
Wilk stepowy napisał/a:
A ile mm mają dłuższe a ile krótsze do odbojniki? Chciałbym się wpasować w którąś grupę.
Chętnie bym ci pomógł, ale prawy odbojnik ułamałem przy wypadku, a lewy wyszorowałem na pewnym bieszczadzkim winklu i jest tak o połowę krótszy Capo - 2010-10-16, 15:05
Dziubek napisał/a:
tej gumy z blaszka nie widzialem w zadnym Capo, to chyba opcja
Dziubek tak to wygląda
Dziubek - 2010-10-16, 16:55 Dzieki Capo.
Dobra rzecz, musze pomyslec nad tym
Wilk stepowy napisał/a:
A ile mm mają dłuższe a ile krótsze do odbojniki? Chciałbym się wpasować w którąś grupę.
Te krotsze maja 3 cm dzis mierzylem u kumpla w garazu.
W moim Capo nie ma
Juz zapomnialem o nich Maciek - 2011-03-13, 19:48 Temat postu: Deflektor szybyPanowie - dziś testowałem deflektor szyby , który zamontowałem do orginalnej szyby . Przełożyłem go z TDM. O ile w tamtym moto sprawował się przyzwoicie i szybka kasku była super czysta to po zamontowaniu w Kapciu i przetesowaniu na trasie to jest total porażka . Odradzam 3xNIE!!!!!! PPowyżej 110km na godz takie turbulencje, ze głowa chce się odkręcić i to w lewo . Żebym ja to testował to może jedna opinia ale dałem się dziś przejechać trzem kolegom i każdy krzyczał po zejściu z moto NIEEEEEEEEEE!!!!! . Powyżej 150 km/h głowa spada . Natomiast przejechałem się Tomka z Oleśnicy Kapciem również dziś (Bravo Jasiu) , który ma podwyższaną szybę Givi - REWELACJA . Robię taki test - ściągnąłem już w tybie expresowym deflektor , i będę testował orginalną szybę - jak będzie wiało - przymierzam się do Givi - tylko pytanie czy ona pasuje do modelu 2006? Tomek ma 2002 czyli inna owiewka. Zna ktoś z szanownych kolegów namiar gdzie taką szybę można kupić w dobrej cenie??