To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Elektryka - Caponord 1200, kręci ale nie odpala

RESPIRATOR - 2019-01-19, 07:54

Jakbym miał na stanie 2 takie rozruszniki jak te na zdjęciu to i mój mógłby nie odpalać :mrgreen:
Stiopa - 2019-01-19, 19:13

RESPIRATOR napisał/a:
Jakbym miał na stanie 2 takie rozruszniki jak te na zdjęciu to i mój mógłby nie odpalać :mrgreen:


Taaa... ciekawe kto kogo by wtedy popychał :-) :-) :-)

janciovodnik - 2019-01-19, 19:38

Stiopa napisał/a:
RESPIRATOR napisał/a:
Jakbym miał na stanie 2 takie rozruszniki jak te na zdjęciu to i mój mógłby nie odpalać :mrgreen:

Taaa... ciekawe kto kogo by wtedy popychał :-) :-) :-)

No jak... Jacek moto a one Jacka :P

RESPIRATOR - 2019-01-19, 20:49

Janina nie zdradzaj nam swoich fantazji :-P
grzechotnik - 2019-01-20, 13:57

Hahahahaha.... czytałem to z 5 razy i tych dwóch
rozruszników nie zauważyłem!!! Ooooo shit!
Ale jesteście spostrzegawczy! Musze stwierdzić...
Nie mam co prawda dwóch do pchania... mam tylko
jedną do ciągnięcia... i to sie nie buntuje :mrgreen: :-D ;-) :-> :-) :-P

michciobb - 2019-01-22, 08:32

I tym oto ruchem skoczka szachowego przeszliśmy z tematu milczącego Kapcia na lekko seksistowskie :lol:
grzechotnik - 2019-01-22, 13:45

michciobb napisał/a:
przeszliśmy z tematu milczącego Kapcia na lekko seksistowskie :lol:



michciobb, myśląć o dupach Apka sama się nie naprawi... :roll: :lol:

Mam tu coś (w załączniku do pobrania), znalezione na formu https://www.apriliaforum.com

Niestety po angielsku, ale chyba wszystko zawarte w temacie problemu z odpaleniem :shock:

[ Dodano: 2019-04-29, 09:30 ]
Cześć wszystkim!
Duży problem z paleniem rozwiązany :-P
Ale nie do końca... W zasadzie to krok po kroku, doszedłem do rozwiązania zagadki. Problem powstał w grudniu. Ściągnięty został dekiel alternatora i wyjęty stator, niestety podczas montażu nie ustawiłem wału (magneta) względem impulsatora ( ok 5 cm brak dwóch wypustów) czujnik zahaczył, odgiął się lekko i dupa cała z zapłonu była. To był ten główny problem.

Mniejszy problem - pali na tyk jak zimny, jednak po rozgrzaniu całkowitym franca nie chce zapalić, ostygnie z 10 min i pali. Chyba nie jest zachowany odpowiedni luz impulsatora wzgl. magneta. :shock: :mrgreen: :mrgreen:


[ Dodano: 2020-01-11, 14:36 ]
Temat uważam jest do zamknięcia.
Dla zainteresowanych tematem - ponownie rozebrałem dekiel alternatora i ponownie skorygowałem ustawienie impulsatora. Podczas montażu należy ustawić magneto w pozycji "dwa brakujące wypusty prostopadle do czujnika (impulsator) który jest zamontowany w deklu, montuj dekiel z wyczuciem, czujnik ma wejść z dystansem i nie odgiąć się. Ot i cały problem rozwiązany - odpowiednia przerwa i pali na zimnym i ciepłym.

Ważne - nie montuj tylko na sylikonie, musi być uszczelka!
Ja zastosowałem 0,5 mm.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group