Tutaj mamy zestaw zwiększający pojemność do 1060CCM do m.in naszej apki :) Niestety wiąże się to z rozwierceniem cylindrów i położenia na nowo Nicasilu, ale z doświadczenia wiem że można go zastąpić normalną tuleją żeliwną. Ktoś chętny?
Btw fajna strona z częściamy do włochów. Znalazłem tam PC III Usb i raczej będe go zamawiał :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 21:26
odsyłasz oryginalne cylindry i dostajesz zrobione z zestawem kutych tłoków, uszczelkami itd.. spalanie na tym zestawie .... rozmowę zaczynamy od 10L w górę
btw. nie radzę zamieniać nikasilu na tuleję miedzianą trochę nie te pasowanie
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 21:40
Ja tym nie jestem zainteresowany, jak coś to lepiej wałki zmienić itp :D
A co do tulei, to w croosówkach od 250, po 450 robiliśmy żeliwne tuleje pod tłoki Wossnera, Vertexa i Wiseco i hulało :D Jedyny kraj gdzie dobrze kładą nicasil to GB ale koszta są straszne. Robią też w czechach ale łuszczy się straszne, blee
Jak ktoś nie wali zawodowo po torze to nie pozna różnicy. Kolejną sprawą odnoście wykonywania tulei w zastępstwie nicasilu jest fakt iż producenci w/w robią wymiary na selekcje a,b,c,d i dalej na szlify co 25 setek, więc wychodzą z założenia że ktoś w końcu tuleje wstawi
A najfajniejsze w tym wszystkim jest to że mając żeliwną tuleje latamy na 5 selekcjach tłoka tylko robiąc polerkę(albo ew. chonować)a potem robimy jeszcze 3 czy 4 szlify :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Tak czysto teoretycznie(nie żebym był zainteresowany) co nam w/w kit daje oprócz opróżnionego portfela?..... kwestia mocy/momentu ( o spalaniu nie będę mówił ;) )ma to jakiś sens czy tylko "dla samej idei"
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 23:01
dokładnie moc i moment no i to samopoczucie , bezcenne
przy takich modyfikacjach nie można kierować sie portfelem, wiadomo wszystko kosztuje ale liczy się fan factor, coś czego w PL jeszcze długo nie będzie , szkoda..
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 23:10
Jak nasze wypłaty będą w jurkach i w stosunku 1:1 to będziemy się bawić na najwyższych jakości aftermarketach :)
A co do tego zestawu, na pewno obniży on żywotność silnika... a podejrzewam że mocy może z 20 koni przyrośnie. Ręce i nogi miało by to w zestawieniu z ostrzejszymi wałkami, tytanowymi zaworami i mocniejszymi sprężynami...
Do Caponorda to przesada, nasze mody wystarczają i usprawniają wystarczająco pracę silnika, nie skracając przy okazji jego żywotności.
Natomiast ja baaaardzo długo planowałem i myślałem nad przerobieniem pieca z mojego poprzedniego moto bo cały czas ma u mnie 9/10 punktów, tylko ten jeden punkt to moc.
Chciałem sciągać ze stanów zestaw big bore, u mojego lokalnego podwykonawcy chciałem powiększać zawory i modować głowicę, kończąc wszystko wałkami od świątka ale na koniec stwierdziłem że w Polsce i tak nikt nie kupi ode mnie tego moto bo stwierdzi że "przekombinowany" a ładując 4k w silnik za 12 bym go nie sprzedał
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Właśnie.... to sama "sztuka dla sztuki" bo mam "takie bebechy".... wolałbym nadwyżkę $ pokierować jak zamyślał śp Kamil :kompletna głowica od RSV ale komp jeszcze by się przydał i parę drobiazgów.... generalnie jakbym miał się bawić w jakiś "tjuning" to w Tą stronę bym się skłaniał i przy sprzedaży by nie było takich "chocków-klocków".... poprostu "POWER VERSION" :)
ps Bansin a jak teraz punktacja????
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 23:56
ha ha, dobre pytanie:)
Powiem szczerze że zapunktowała włoszka, bo mam ją już 13 miesiący i puki co nie mam zamiaru zmieniać, tzn mam chęć na superduka ale raczej będę zbierał na drugi :)
Tutaj punktacja wysoka. Na pewno dla mnie słabą stroną jest zawias przód jak i tył...
i w zasadzie dla mnie to jedyna wada tego moto. Przede wszystkim moto ma zaaaaaaaaaaajebisty design. Szczególnie świetnie prezentuje się szarym pół matowym malowaniu, które akurat mam zaszczyt posiadać :D Varadero czy dl wyglądają jak chińskie tandety, chociaż mam wrażenie że ETV jest wzorowane na wiadrze
Problemów z elektryka nie wpisuje jako wadę, tak samo złączek paliwowych. Każde moto ma jakieś wady a na przykład nie mamy takich problemów z koszem sprzęgłowym jak DL 1000 :D
Podsumowując póki co 8/10 ale sam juz doprowadzę do tego żeby miał 10! Zobaczymy co pokaże przyszły rok ale raczej to moto u mnie już zostanie po grobowe deski. Jezeli tylko tak będzie to na przodzie wyląduje Upside down z KTM razem z promieniowymi zaciskami i radialną pompą. Takie małe marzenie, ale wg. mnie tego w tym moto brakuje
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum