witam wszystkich nie posiadam jeszcze caponord lecz jest w gronie moich 5 faworytów
- suzuki v strom 1000 - teoretycznie juz go skresliłem byłem ogladac kilka i nie podeszło mi ani trochu
- viadro 1000- jeszcze nie testowałem ponoc pali sporo
- triumph tiger 955i- testowałem zapierdziela niemiłosiernie a moment obrotowy ze kopara opada lecz zadki sprzet u nas
- aprilia caponord - testowałem na jednym z komisów sztuke w srednim stanie ale fajna pozycja i przyjemny motorek
- bmw gs 1100 - toporna skrzynia i juz lleciwy sprzet pozatym fajnie sie prowadzi
tydzień temu sprzedałem transalpa(wczesniej xj900 i dr 750) i szukam mocniejszej maszyny mysle ze na tym forum dowiem co i jak jesli chodzi o capo
pozdrawiam
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-09-21, 17:58
Cześć, witamy.
Nie ciągnij nas kolejny raz za język. Wszelkie porównania do innych sprzętów oraz wady i zalety Kapcia znajdziesz na forum wałkowane kilkakrotnie.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Śląsk pozdrawia :) wybór jest tylko jeden CAPO !!! też miałem taki dylemat jak TY i nie żałuję wyboru resztę się dowiesz z forum i...wójkaGoooGle
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2015-09-22, 00:36
Wybierałbym pomiędzy Caponordem, a 955i z ostatnich lat produkcji.
Varadero miałem(SD02). To dobry motocykl, ale w zestawieniu z takim Caponordem pozbawionym typowych bolączek, deczko dłubniętym zawiasem, to nie ma o czym dyskutować moim zdaniem......przynajmniej na poziomie trakcji.
V-Strom....nie wiem.....jeździłem, ale te pierwsze roczniki z tym "nadbiegiem" i szarpiącym silnikiem, no nie wiem co o tym myśleć, chyba nie warto nawet myśleć :)
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-22, 13:37
Czołem Muhen . He he , jakby znajomy nick z forum deery . Rozstałeś się z Bigosem ?
Ja po dr 800 przesiadłem się na Kapcia i powiem , że nie żałuję . Jest czym jechać .
Witam z Kraka .
muchen, szukaj..."będziesz zadowolony" w kapo drzemie serce rasowego sporta....mocy Ci nie braknie...."zaprawdę powiadam Ci" i k.....a wiem co mówię :D
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wiek: 51 Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 102 Skąd: Hard River
Wysłany: 2015-09-23, 19:17
Robercik , akurat w Capo to moc nie jest tym czym ten motorek zachwyca . Jest tu z tym wręcz kiepskawo , tak na dzisiejsze czasy biorącCapo ma inne zalety , ale mocy ni ma za dużo .
Porównując do tych powyżej szpejów , to na pewno Capo ma najlepsze ( wg mnie ) zawiecha .Jest też najwygodniejszy z nich ,i dla szofera i dla pasendzera . No i wygląd też .Raczej najładniejszy jest .
Za to heble to ma najgorsze z tych motorków . No i serwis też najbardziej kłopotliwy , niestety . Nawet jak się samemu kopie w sprzęcie , to problem z częściami jednak jest .Kupno durnego filtra powietrza to przygoda .
Wodzu moc naprawdę jest ok może fakt dołu to za bardzo ten piecyk nie ma ( jak na V-ke) ale w tym typie moto i w tych pieniądzach nie wypominając rocznika chyba nic lepszego ni ma, co do filtra powietrza K&N jest na allledrogo, zwykły po drobnych kombinacjach wchodzi bez bólu ze seicento http://caponord.cba.pl/?page_id=68
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum