Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-21, 23:49
to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł
[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 45 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-22, 13:01
jagiel napisał/a:
to jest X2 do kapcia jest x3 1147zł
[ Dodano: 2014-10-21, 23:51 ]
waga to jedno, drugie akumulator jest niezniszczalny tzn. pomijam palenie otwartym ogniem i rzucanie z wysokości ale pełne naładowanie to 30min od praktycznie zera, nigdy się nie zasiarczy ogniwa litowo jonowo żelazowe, Aliant produkuje głównie dla lotnictwa, ich akumulatory znoszą duże zmiany temperatur, ponadto duży prąd rozruchu
Tak czytam i czytam, te wspaniałości... i Panie Jagiel czy jesteś pewien że:
1) zimą nie trzeba będzie (do) ładować ?
2) zimą nie powinieneś go trzymać jednak w ciepełku..
No i pytanie zasadnicze czy wystarczy na prawde na 8 lat...( bo taka jest krotność ceny w porównaniu do zwykłego Landport'a za 1/8 ceny... który na pewno wytrzyma wiecej niż 1 rok!!)
Podejrzewam ( ale może się mylę), że odpowiedzi są 3 x NIE... Zatem pytanie retoryczne czy warto płacić 1000 zł za brak "1,5 kg masy aku....
IMO ten 1000 zł lepiej przeznaczyć na "wydechy" które zaiste obniża wagę znacząco..:) lub zmianę na KTM'opodobne hard Enduro... które obniżą wage o 150 kg :) a 1000 wydać na paliwko :)
No chyba ze kogoś logo ALIANT między nogami podnieca.... wtedy to już inna kwestia..:)
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-22, 14:25
Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg
co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 45 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-22, 14:40
jagiel napisał/a:
Grzesiek to są akumulatory dedykowane głównie do sportu , superbike itd .. gdzie liczą się kg
co do parametrów to producent zapewnia , że wytrzymują do roku bez ładowania , tyle wiem, sprzedałem trochę tych akumulatorów i nie mam żadnych reklamacji więc zakładam ,że się sprawdzają
OK...OK...
Chłopaki.
Ot głośno swa opinie wyraziłem,że z praktycznego punktu widzenia nie ma sensu szukać oszczędności w czymś co waży 0,5% całego motocykla.. bo nawet jak za kupę kasy zaoszczędzisz 50%.. to i tak globalnie daje to 0,25% całej masy...
Czyli nie ten kierunek...
Ale sport rządzi się swoimi prawami.. wiec rozumiem..:)
[ Dodano: 2014-10-22, 14:46 ]
janciovodnik napisał/a:
Grzsiu to chyba tak jak z GSem... Można go mieć ale lepiej Kapcia ;P
Ale po co mi GS... skoro mam RR ( vel Kapryśna Włoszka)
A tak na poważnie.. owszem masa z "wysokością" ( i brakiem umiejętności) utrudniaja jazde offem... I chyba jedyna alternatywa to cuś mniejszego... tyle ze cuś mniejszego.. sprawi ze
Waga tego Alianta zaskakująca Ale cena to powala na kolana... Ciekawe w jaki sposób producent testował ową wytrzymałość aku. Zapewne inaczej ona wygląda jak ktoś użytkuje motocykl na co dzień i inaczej jak ktoś jeździ niezbyt często. A producent jak to producent lubi swoje zachwalać
Co do zdjęcia... haha obcy język w naszych oczach nabiera nowego znaczenia
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 24 Cze 2011 Posty: 72 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-27, 11:02
Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁
_________________ Był Prawie RR ;)
Było Tuono Factory
Idzie 1200 Rally
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 45 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-10-27, 22:03
RedX napisał/a:
Jako, że urodził mi się pomysł na przyszły (2016) rok ponawiam pytanie 😀😁
tiak.. owszem wycięcie drugie cylindra..:)
a na poważnie IMO nie odchudzisz CAPO do magicznych 200 kg na morko.. bo nie ma z czego.. z 10 KG na tłumikach.. z 10 kg na kufrach , jak założysz sakwy.. z 10 kg... na duperszfancach... tj gmole.. ( choć IMO przydatne )..
ale nadal oscylujesz w 200-220 kg... IMO najlepszycm odchudzaniem Kapcia jest Zakup KTM 400 EXC.. lub KTM 690 :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum