Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak ładowania akumulatora.
Autor Wiadomość
Many 
Many

Wiek: 50
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-06-05, 00:57   Brak ładowania akumulatora.

przyszła kolej i na mnie.Z ostatniego wyjazdu na Białoruś znowu wróciłem po przygodach tym razem z ładowaniem akumulatora, które zniknęło jak dojechałem na miejsce.Naładowałem tam akumulator po czym zrobiłem 40 km i słodko na granicy mogłem przetoczyć maszynę na naszą stronę. Podladowalem akumulator, wyjąłem bezpiecznik przedniej lampy i nie używając niczego przejechałem kolejne 150 km co i tak było mega osiagnięciem i stanąłem jak wczesniej.Teraz zanim wymienię pół silnika chciałbym zapytać doświadczonych w temacie kolegów jak stwierdzieć czy poadl mi alternator czy może regulator na pięcia czy może tylko akumulator?? Jakie napięcia powinny pojawić się na mierniku wychodzące z alternatora?Domyślam się, że wiecie w czym jest sprawa?
Proszę o podpowiedzi.Namirzyłem już kolesia i z alternatorem i z regulatorem napięcia przy okazji napioszcie proszę jakie kwoty zapłacilibyście za alternator razem z regulatorem napięcia??

Pozdrawiam
Many
_________________
Many Białystok
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2010-06-05, 02:07   

W instrukcji obsługi masz pięknie rozpisane co, jak i gdzie posprawdzać. Strona 159 -161 Workshop manual ver. 2004 (do pobrania TUTAJ)

Ja już od zeszłego roku ćwiczę się z ładowaniem. Wiem już tyle że:

- brązową wtyczkę należy bezwzględnie i natychmiast wymienić
- regulator napięcia podczas sprawdzania może wyglądać na sprawny ale wpięty do motocykla nie działa prawidłowo
- nie spotkałem się z awarią alternatora (na 90% to regulator szwankuje)
- mój nowy regulator (zamiennik) padł w dwa miesiące
- oryginalny reg. aprilli nadaje się na śmietnik
- ponoć bardzo dobrze funkcjonuje regulator z Hondy Goldwing ( numer częsci: SH574-12)
_________________
 
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2010-06-06, 09:51   

Nie napisales czy wogole nie masz ladowania czy masz tylko bardzo slabe jak ja (11.5 V).
Najpierw oblukaj kable (zolte od alternatora do regulatora) bo sa gowniane i sie szybko utleniaja. Wywal brazowe konektory (zacznij od tej pod bakiem). Jak to nic nie da to dopiero sprawdz regulator napiecia.
Mi pomoglo wywalenie brazowego konektora, ale i tak planuje wmiane kabli od alternatora do regulatora na nowki.

Dodano 06.06.2010 23:06

Regulator napięcia go GoldWinga
http://www.larsson.pl/?c=...Ng==&bid=104699
http://allegro.pl/listing...0&change_view=1
Ostatnio zmieniony przez eterum 2010-06-07, 17:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
   
Many 
Many

Wiek: 50
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-06-07, 00:05   Kody

Dzięki za informacje. Napięcia mierzył kolega mechanik i nie mógł zmierzyć dokładnie.Wygladało na to, że z alternatora nic nie wychodzi może jakieś minimum, choć przejechałem 150 km (po wyjeciu bezpiecznika od przednich swiateł i bez kierunków).
Mówiłeś, że planujesz wymianę na nowe kabli może wiesz gdzie je można kupić, kolega proponował mi zrobienie samodzielnie z porządnych przewodów samochodowych. Co Ty na to? Jak masz namiary na nowe przewody będę wdziećzny.

Pozdrawiam
Many

Dodano 07.06.2010 0:09

Czyli od starszych wersji pasuje. Mocowanie także i rozstaw śrub??
_________________
Many Białystok
Ostatnio zmieniony przez eterum 2010-06-07, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
Many 
Many

Wiek: 50
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-06-11, 15:55   Regulator jednak:)

Witam!

Chciałem podziękować za pomoc i powiedzieć, że wymiana regulatora napięcia stała się faktem Dla informacji podam, że ten zakupiony w Larssonie jest przewidziany do GL 1200 i pasuje. Oryginalny nie jest. Oryginał można zamówić po 13.08.2010 i kosztuje jedynie...915 zł.czas realizacji dwa tygodnie.

Mam nadzieję, że teraz pojeżdżę spokojnie i dłużej.
Kody jeszcze raz dzięki za pomoc:)

Pozdrawiam
Many
_________________
Many Białystok
 
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2010-06-11, 20:12   

zawsze do usług :)
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-14, 14:34   

A ile kosztował tem regulator do GL-a i czy trzeba coś przerabiać w kwestii połączeń ??
 
   
Many 
Many

Wiek: 50
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-06-14, 23:38   Regulator GL

Kosztował 350 zł z przesyłką. Rozstaw śrub identyczny (74 mm) tylko dłuższe śruby musisz dać bo ma dłuższe otwory. kostka wiadomo, że nie pasuje więc trzeba łączyć albo kupując nową lub przewód z przewodem i kurczliwe zgrzewanie, sam nie wiem jak zrobię jeszcze.
Ładuje i mam nadzieję, że podziała dłużej. Wyżej masz linki od KoDy-iego i ceny, choć może już nie aktywne.

Pozdrawiam
Many
_________________
Many Białystok
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12