Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Swiece
Autor Wiadomość
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-01-07, 14:46   

Cytat:
Maćku czy po montażu K&N-a zaobserwowałeś jakieś różnice w zużyciu paliwa i ogólnie w pracy sillnika?
Filtr w pudełku jest już nasączony, czy trzeba dokupić impregnaty?
No i jak to to się czyści?
_________________


Tez podlaczam sie do pytnia :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-01-07, 18:40   

NIestety nie miałem okazji zauważyć jakiś drastycznych zmian, gdyż wymieniłem na K&N zaraz po zakupie motocykla. NIektóre źródła podają , ze spalanie nieznacznie spada poprawiając charakterystykę krzywej mocy i momentu obrotowego - w silnikach dwucylindrowych objawia się to mocniejszym dołem. Wrażenie organoleptyczne jest takie jakby silnik lepiej "oddychał" :-D .
Filtr w pudełku jest w folii i jest fabrycznie nasączony specjalnym czerwonym olejem. Trzeba sobie potem do pierwszego prania kupić zestaw do czyszczenia , gdzie jest specjalny płyn do mycia , który bardzo dobrze rozpuszcza brud, jest również wspomniany olej w sprayu. Można go stosować do filtrów gąbkowych do mycia - Dziubek - u Ciebie pewnie znajdzie zastosowanie do terenowego sprzęta :mrgreen: - ja to używam również do DRZ. Polecam kupić największy możliwy zestaw, bo po prostu lepiej się opłaca:

http://allegro.pl/kn-zest...2027483686.html

Skorzystałem z opisu w aukcji - był opisany temat czyszczenia:-): Sam proces czyszczeni filtra jest banalnie prosta. Należy wyjąć filtr, spryskać dokładnie z obu stron płynem do czyszczenia. Odczekać minutę aby płyn rozpuścił stary olej z zabrudzeniami a następnie dokładnie wypłukać filtr w letniej wodzie. Jeśli jest taka konieczność można ten proces powtórzyć. Jeśli filtr jest już czysty należy poczekać aż wyschnie a następnie spryskać filtr z obu stron olejem. Po tych czynnościach można zakładać filtr
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-01-07, 21:04   

Gdzie kupiles filtr i za ile ?

Ja znalazlem filtr tutaj - ciekawe czy dobra cena ?

http://www.trmotor.pl/sklep/?pl_powietrza-kn,88

lub w podobnej cenie

http://www.motolizak.pl/f...108-p-6415.html

i swiece NGK irydiowe

http://www.trmotor.pl/skl...yszukiwania,254
http://filterki.pl/pl/swi...k-dcpr9eix.html
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-01-07, 22:09   

K&N kupiłem na allegro- są w podobnej cenie:

http://moto.allegro.pl/fi...2025307432.html

świece dokładnie kupiłem platynowe nie irydowe - w sklepie motoryzacyjnym (chyba przychodzą do Maserati, Lanci i Alfy Romeo)- wychodzio o wiele taniej - za 4 szt. dałem 140 zł -jak kupujesz takie do motocykla wychodzi 60 zł za szt :shock:


Choś tu ponownie jestem w szoku - bo czasami można kupić jeszcze taniej:

http://allegro.pl/swieca-...2018737488.html
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10