Z uwagi że zima odpusciła to wczoraj sobie posmigałem kapciem i podczas odkrecenia manety gazu do ok 7000obr/min wskaznik obrotomierza się przekrecił i i dzała tylko że w innym miejscu niż powinien i nie wiem co robic może cyferki przemalowac
no i musiałem w końcu po Gumisiu koledze tę wskazówkę przykleić. podobnie jak zrobić kilka innych rzeczy.
życie
matjas
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-23, 21:39
W końcu nabyłeś motocykl używany.....życie, a może i Gumiś nie jest po prostu "techniczny" i szukał rozwiązania, czy też pomocy tutaj....życie.
Ważne że wskazówka działa i inne niedobre rzeczy po Gumisiu również ;)
Zauważyłem u siebie takie dziwne zjawisko, że w momencie naciskania na starter podrzuca mi wskazówkę prędkościomierza...tak do ok 40-60kmh. Jest to jednorazowe podrzucenie wskazówki, po czym ona opada i normalnie działa. Zdarzyło mi się to kilka razy.
Czy to jakiś znany komuś objaw?
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-01-22, 15:39
Co trzeba zdjąć żeby wyciągnąć zegary całe?
I jak zdjąć wskazówkę prędkościomierza,jak ją wyjmę i założę to będzie wszystko ok,czy jak wyjmę to ośka się obróci i będzie inaczej pokazywał?
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-22, 15:51
Zdejmujesz osłonę zegarów. Trzeba będzie chyba odkręcić mały wspornik, który trzyma obudowę bezpieczników. Śruby są imbusowe, chyba 5mm.
Nie pamiętam już tego dokładnie, bo operacja demontażu zegarów była pierwszą przeprowadzoną w Kapciu, czyli dawno temu:)
Nie jest to jakoś specjalnie skomplikowane, nic cię tam raczej nie zaskoczy.
Ośka nie powinna się obrócić i nie będzie inaczej pokazywać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum