Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Niskie napięcie ładowania
Autor Wiadomość
Czarny84 

Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 441
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2015-03-11, 12:17   Niskie napięcie ładowania

Wracając do wątku napięcie 13.3V bieg jałowy na światłach
przy 3tys. 13.1 V
Pewnie najrozsądniej było by zacząć od regulatora i pomału zagłębiać się dalej jeśli to nie pomoże.
Co o tym myślicie?
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-03-11, 12:48   

hej, no 13,1 to bardzo nisko już.
Sprawdź przewody - ja tak miałem, regulator oryginalny - jeszcze daje radę ale przewody i wtyczki to był złom, z tego co wiem masz moto od kolegi z forum to pewnie masz regulator i wtyczki wycięte ale sprawdź przewody które idą od alternatora pomiędzy cylindrami do reuglatora - u mnie one były bolączką - poprostu pomiędzy cylindrami sie zwęgliły - poprowadziłem je inaczej wzdłuż ramy - do tyłu i jest ok - oczywiscie bez wtyczek.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
Czarny84 

Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 441
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2015-03-11, 13:14   

Dobra już wiem tomila właśnie tą wtyczke zdaje się zmieniał a do tych przewodów żeby dotrzeć i je sprawdzić od alternatora pewnie bede musiał porozbierać bak i całą reszte plastików?
Czy jest jakieś sensowniejsze dojście?
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-03-11, 13:38   

Czarny84 napisał/a:
Dobra już wiem tomila właśnie tą wtyczke zdaje się zmieniał a do tych przewodów żeby dotrzeć i je sprawdzić od alternatora pewnie bede musiał porozbierać bak i całą reszte plastików?
Czy jest jakieś sensowniejsze dojście?


no trzeba rozebrać wszystko od góry i boków.. wiec... tak to wygląda w trasie:

,
a tak z bliska..:)



wiec.. owszem .. warto się pozbyć tych wtyczek i regel mieć dobry, przed wyjazdem:)
Ale jak to powiedzieli weseli Niemcy, którzy na swych wypasionych nowych Bemkach , zatrzymali sie by pomóc, na widok rozbebeszonego moto ma poboczu:
"Break downs are parts of adventure"
PS bardzo się dziwili ze "nie mamy asistansa który nas zaholuje, wymieni, naprawi.. i pojedzmy dalej " ;)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-03-11, 13:49   

GrzeTom napisał/a:

no trzeba rozebrać wszystko od góry i boków.. wiec... tak to wygląda w trasie:

Obrazek


"No tak, ja tu grzebię w moto a tam łanie hasają" ;P
 
   
Czarny84 

Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 441
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2015-03-11, 14:23   

Hehe :) zdjęcie numer 2 nie przemawia optymizmem :)
Trza rozbierać to się rozbierze przejrzy obejrzy obluka i obkuka i tyle.
Póki co nie planuje narazie dalszych wojaży ale zrobić trzeba.
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-03-11, 14:49   

Bak stojący obok jest czad - w GSie byś tak nie zrobił ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-03-11, 15:12   

tosiek napisał/a:
Bak stojący obok jest czad - w GSie byś tak nie zrobił ;-)

Czyżby Włosi przewidzieli jego częste zdejmowanie :)

[ Dodano: 2015-03-11, 15:14 ]
Czarny84 napisał/a:
Hehe :) zdjęcie numer 2 nie przemawia optymizmem :)

Tak było... bo dzień wcześniej upiekły się właśnie słynne "złączki" pod siedzeniem ( zrobiłem na krótko) ...,a potem po 200 km regulator..., wraz ze złączkami pod zbiornikiem..:) CZAD :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-03-11, 15:53   

"Break downs are parts of adventure"

dobre - można wykorzystać jako motto.
miło że się chociaż zatrzymali.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
tomila xx 
tomila xx

Wiek: 40
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 30
Skąd: Poznań / Suchy Las
Wysłany: 2015-03-22, 09:50   

Kostka i regulator były robione,bo prawda nie przeze mnie osobiście,ale były. Co do kabli między cylindrami to szczerze mówiąc tak daleko nie doszedłem ;-) także warto to sprawdzić. U mnie ładowanie było zawsze w okolicy 13,5 i było ok,tak jak pokazywałem przy sprzedaży.
 
   
Czarny84 

Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 441
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2015-03-22, 09:54   

Zgadza się Tomek.. wiem że jak sprawdzałem napięcie na zimnym i po rozgrzaniu były różnice ale do ogarnięcia ;)
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11