Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1
Autor Wiadomość
samael88

Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 15
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-29, 17:53   Problem z Aprilką .Zgasła podczas jazdy . Efi -1

Witam . Mam problem ze swoją aprilką etv 1000 . Wracając z Karpacza zgasła nagle w czasie jazdy . Jedyny błąd jaki się wyświetla to efi -1 co podobno oznacza brak prądu . Brak iskry na świecy . Gdzie szukać przyczyny . ? Bardzo proszę o pomoc .
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2017-08-29, 18:47   

cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPP
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-08-29, 19:18   

kliknij czerwony guziczek i sprawdź wtedy jaki będzie błąd :-)

Podobno

Witaj
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
samael88

Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 15
Skąd: Lubin
  Wysłany: 2017-08-29, 19:53   

gigas napisał/a:
cześć a może byś się tak najpierw przywitał :)?
poszukaj na forum poczytaj znajdziesz na pewno ---- posprawdzaj aku, reg, cewki bezpieczniki itd...pomierz jaki masz prad ... może uzwojenie się przepaliło ( ale to i tak odpałiłbyś moto) - obstawiam reg. posprawdzaj masy itd...
a przede wszystkim się PRZYWITAJ w powitalni :PPPP


Przepraszam mój błąd . Witam wszystkich . W powitalni też już przywitanie napisane . Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił . Jak jest inaczej proszę mnie poprawić . Rozrusznik normalnie kręci . Iskry brak i nie słyszę pompy paliwa . Oczywiście guziczek wciśnięty
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2017-08-29, 20:10   

samael88 napisał/a:
Wydaję mi się że przy regulatorze nie było by tylko ładowania a moto by palił

Ale tylko do czasu, bo przecież skądś(z jakiegoś źródła) ta iska musi się wziąć ;)
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-29, 21:34   

Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-08-29, 22:24   

RESPIRATOR napisał/a:
Ja bym stawiał na przekaźniki zapłonu i pompy paliwa. To te dwa z czterech pod kanapą, takie płaskie.


Jacku kurcze .... a już miałem nadzieję że dowiem się coś więcej o kodzie błędu -1
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-08-29, 22:28   

Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;P
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-29, 22:31   

Jeśli nie masz iskry i nie włącza się pompa paliwa to sprawdź czujnik bocznej nóżki. Kapcie nie psują się tak na hura, one w ogóle się nie psują :))
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-08-29, 22:35   

janciovodnik napisał/a:
Mi kiedyś w Bieszczadach wyskoczył EFI -1 w związku z luźnymi klemami na aku ;P


Janku proszę Cię .....
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
kristof_if 

Wiek: 46
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 216
Skąd: Lubomia
Wysłany: 2017-08-30, 06:02   

czujnik bocznej stopki
Mnie też tak nawalił pękł podczas otwierania stopki i byłem zdziwiony Capo do momentu postoju i otwarcia stopki jechało jak marzenie po postoju kilka minut zaczęło gasnąć najpierw na wyższych obrotach (chyba od wibracji silnika był brak kontaktu)a potem zgasło ale po obejrzeniu i sprawdzeniu czujnika wyszło.
_________________
LIVE TO RIDE
 
   
samael88

Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 15
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-31, 14:11   

Moto poszło do mechanika. Po oględzinach ma założone cewki od Renault scenic ale nie wiem czy to powód.
Mam drugie pytanie. Motor podczas jazdy wydaje świst z silnika. Najbardziej słyszalny podczas hamowania silnikiem. Oczywiście tak było jak jeździł. Czy to normalne?
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 14:19   

Jak poszło do mechanika to niech oceni pracę silnika, kto zweryfikuje to bez jazdy ?
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Sumik 

Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-09-09, 01:05   

Po opisanych objawach, obstawiałem przekaźnik pompy paliwa, ale w moim przypadku rozrusznik nie kręcił. Przy stopce raczej też rozrusznik nie kręci. Miałem problem z czujnikiem stopki, ale wyłącznie na biegu. Na luzie pompa dawała znać i odpalał. Jeszcze jeden temat można poruszyć, że kod -1 i 1 to nie błąd, tylko fakt czy pompa ma zasilanie. Tak z moich obserwacji.
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-09-09, 06:50   

Kolego dobrze zaobserwowałeś , było już o tym pisane.
To że nie odpalał na biegu to jeszcze czujnik przy klamce sprzęgła mógł niedomagać.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11