Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
wentyl - mala rzecz a cieszy
Autor Wiadomość
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
  Wysłany: 2010-08-10, 20:23   wentyl - mala rzecz a cieszy

Ci co maja Capo wiedza jak upierdliwe jest
dopompowanie kola lub sprawdzenie cisnienia w kolach

ja poszedlem za ciosem i zmienilem wentyle :mrgreen:





_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-10, 23:31   

Czy na okoliczność sprawdzania ciśnienia w ogumieniu, też będziesz zakładał, kolejny nowy wątek?? :mrgreen:
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 68
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 583
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-08-11, 07:55   

Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili :mrgreen:
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-11, 08:37   

Fajna sprawa, gdzie można dostać takie wentylki?

A tak swoją drogą, ja trzymam ciśnienie 1.8-2.0B z tyłu i 1.6 z przodu.. I jeżdżę tak cały czas nawet z obciążeniem. Martwi mnie fakt że instrukcja zaleca dużo wyższe ciśnienie, ale jak tylko dobiję więcej pary to czuje się jakbym jechał na drewnianych kołach. Zrzucam tą winę na opony kostki, ale chętnie się poradzę kolegów, czy to normalne?
_________________
Caponord 2003
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-08-11, 09:56   

Ja zalecałbym jednak jeździć z ciśnieniem podanym przez producenta. U mnie jeśli ciśnienie spadło poniżej 2, to odczułem to momentalnie, szczególnie na winklach..
Mniejsze ciśnienie na pewno oznacza zmianę geometrii motocykla, tak samo jak szersze opony a to nie zawsze wychodzi na dobre.
Ciśnienia poniżej 1,8 stosuje sie na torze, wtedy gdy potrzebujemy większą pow. styku opony z podłożem, ale warunkiem jest mocno rozgrzana opona... inaczej to porażka!
Myślę, że na kostkach też może być troszkę mniejsze, ale nie tak niskie żeby w terenia na wyrwie lub korzeniu, nie dobiło do felgi... ;-)
_________________
Minio
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 16:26   

Wicher napisał/a:
Czy na okoliczność sprawdzania ciśnienia w ogumieniu, też będziesz zakładał, kolejny nowy wątek?? :mrgreen:


sie czepiasz :mrgreen:


ide juz do jamki :oops:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 16:35   

Wilk stepowy napisał/a:
Fajna sprawa, gdzie można dostać takie wentylki?


Mysle, ze trzeba poszukac w necie, nie wiem skad kumpel wzial te wentyle
ale u niego tanie nie sa, bo za sztuke wychodzi 25CHF = 72zl (ja dostalem gratis) :mrgreen:

Wilk stepowy napisał/a:
A tak swoją drogą, ja trzymam ciśnienie 1.8-2.0B z tyłu i 1.6 z przodu.. I jeżdżę tak cały czas nawet z obciążeniem. Martwi mnie fakt że instrukcja zaleca dużo wyższe ciśnienie, ale jak tylko dobiję więcej pary to czuje się jakbym jechał na drewnianych kołach. Zrzucam tą winę na opony kostki, ale chętnie się poradzę kolegów, czy to normalne?



to troche za malo, ale kostka na szose :-/

mnie nie pasuje bo moto jest niestabilne w winklu :-P
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
Ostatnio zmieniony przez Dziubek 2010-08-11, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 22:21   

Wojtaq napisał/a:
Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili :mrgreen:
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!

Nie czepiam się :mrgreen:
Fajnie ogląda się Dziubkowego Capo, zwłaszcza jak dostaje nowe frykasy,ale przecież można założyć jeden wątek poswięcony swojemu rumakowi i tam opisywać poszczególne modyfikacje ;-)
Już sobie idę :mrgreen:
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 22:48   

Wojtaq napisał/a:
Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili :mrgreen:
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!



cos takiego znalazlem w necie

wentyl

_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-08-15, 12:57   

Tez mam takie wentyle. Wygodna rzecz.Zastanawiem sie nad czujnikami cisnienia.Mam takie w aucie i widzi mi sie cosik takiego w motocyklu. Super sprawa!!
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-02-15, 18:38   

Czy ktoś wie jakiej średnicy są otwory pod wentyle? chciałem sobie wymienić na takie pod kątem ale nie znam średnicy
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-15, 19:28   

9mm, czyli wentyl o rozmiarze 8,3mm zakładasz
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-02-15, 21:57   

bardzo dziękuje za szybką odpowiedź - mam wrażenie że na tym forum jesteś tylko Ty:-)
znalazłem coś takiego :
http://allegro.pl/zawor-b...5051836718.html

nie wiem tylko jak jakościowo ?
ktoś takie stosował czy lepiej szukać czegoś innego ?
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-02-16, 08:16   

Jagiel jest naszym "technicznym aniołem stróżem" :-)
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2015-02-17, 13:03   

Wentyli w felgach bezdętkowych takich jak w Capo raczej się nie wymienia no chyba, że chcesz sobie zrobić kuku
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10