Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
NIE MOŻNA ZAPALIĆ EFI-12 I EFI-1
Autor Wiadomość
Bedzio 
Capo 2001


Wiek: 44
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-20, 16:19   

Wilk stepowy napisał/a:
To jest raczej niemożliwe żeby woda deszczowa dostała się do zbiornika. No chyba, że z dystrybutora.



Tu akurat się nie zgodzę. U mnie w kapciu uszczelka korka wlewu delikatnie przecieka. Ostatnio trochę deszczówki zebrało się na tym kołnierzu pod korkiem wlewu.
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-05-20, 17:07   

Bedzio napisał/a:
Wilk stepowy napisał/a:
To jest raczej niemożliwe żeby woda deszczowa dostała się do zbiornika. No chyba, że z dystrybutora.



Tu akurat się nie zgodzę. U mnie w kapciu uszczelka korka wlewu delikatnie przecieka. Ostatnio trochę deszczówki zebrało się na tym kołnierzu pod korkiem wlewu.


miałem tak samo, dlatego mam pewne obawy co do szczelności korka, ponieważ podczas naprawy szybko-złączki wyciekło mi trochę paliwa przez zamknięty korek.

Muszę deczko odpocząć od mojego kapcia, od nowego tygodnia, zacznę od
spuszczenia benzyny,
wyczyszczenia stacyjki
sprawdzenia iskry
pożyczę od Kodego interfejs diagnostyczny i podłącze kompa - już z nim gadałem

lub oddam do serwisu to będzie zależało od mojego humoru
Chyba wpadłem w głupią panikę, muszę ułożyć racjonalny plan działania. :)


 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-05-20, 19:56   

Z tą wodą pod korkiem jednak chyba coś jest , bo w gruzji po ostrych deszczach jak moto stało w nocy na podwórku i lało też zebrała mi się woda......co więcej - nie wiem czy przez to nie zmieniły mi się obroty (może woda to spowodowała i komp zgłupiał ) na biegu jałowym na prawie 2 tys. - po całym dniu jazdy i wypaleniu prawie 3-ch zbiorników uspokoiło się.....trochę lipa , bo to znaczy , ze uszczellka tam zamontowana jest co tu dużo mówić do d..........
Larry - życzę szybkiego dojścia do sedna sprawy. Trzymam kciuki - ja mam z kolei inny problem - opisze w innym watku :-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-05-21, 08:18   

Wilk stepowy napisał/a:
To jest raczej niemożliwe żeby woda deszczowa dostała się do zbiornika.



U mnie tez sie zbiera :-/
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
danio 
danio

Wiek: 46
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-21, 12:07   

jak ja moją myje to tez jest woda , ale spływa rurką
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-23, 11:36   

Mi jak nie chciał palić to albo była ropa w baku albo padnięty akumulator albo połączenia elektryczne między rozrusznikiem a przekaźnikiem do poprawki ;)
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-05-23, 12:06   

Dziubek napisał/a:
U mnie tez sie zbiera


Przy ostatnim tankowaniu zauważyłem że u mnie też. Dzień wcześniej myłem Karcherem motocykl i pewnie wtedy się tam dostało.

Przy otwarciu korka woda która się tam zbiera może dostać się do paliwa (i pewnie już nie raz się tam dostała).

Wycierałem to na stacji papierowymi ręcznikami ale rzeczywiście coś tam włosi spaprali bo nie wody w okolicy wlewu nie powinno być.
_________________
 
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-24, 21:36   

Alarm czasem nie jest z odcięciem zapłonu?
Skoro jak za pierwszym włączyłeś stacyjkę nic nie zagadał to raczej opcja, że to w niej lub w akumulatorze trzeba szukać przyczyny, woda w zbiorniku nie rozładuje akumulatora. Mogło się zrobić z wilgoci jakieś zwarcie w stacyjce. Zerknij też do bezpieczników, tak na wszelki wypadek, ale oczywiście powinieneś zacząć od wyczyszczenia styków stacyjki, dobrze naładować akumulator i sprawdzić czy jest iskra na świecy choć jednej. Przyczyn może być jeszcze wiele, więc pisanie tu o tym to zwykłe wróżenie z fusów, trzeba podwinąć rękawy i sprawdzać punkt po punkcie.
PS Jeśli próbujesz odpalić silnik przy zbyt niskim napięciu to komputer może powywalać różne dziwne niekoniecznie prawdziwe błędy.
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-05-26, 19:16   ...

Byłem w serwisie alarmu motocyklowego bo go zablokowałem niby naprawą, kolesie od alarmu twierdzą że to wina przewodu - o kolorze czerwono-białym spada napięcie, może jest zagięty, lub wsuwka nie kontaktuje lub zaśniedziały druty w przewodzie i on jest przyczyną moich problemów.
Teraz motocykl stoi w moto-szklarni.

PS. mogę ze swojej strony polecić ubezpieczenie PZU - o.c. super, dwa razy jechałem lawetą za free i dostałem auto zastępcze na czas naprawy, ogólnie duży plus.
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-26, 21:36   

Tak jak podejrzewałem - alarm. Dlatego właśnie wolę blokady mechaniczne, sam mam Xene z syrenką. Montowanie alarmu do motocykla jak widać powoduje czasem bardzo wiele problemów. A co do ubezpieczania, to OC jest zwykłe, dopłaciłeś larry jedynie za "PZU Auto Pomoc" w wariancie "Super" i tam rzeczywiście są takie bajery, sam chyba też za to dopłacę te 90zł.
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-05-27, 07:20   ...

Ja zablokowałem alarm i niestety przez spadek napięcia w przewodzie koloru czerwono-biały, alarm nie chciał się wzbudzić, przypuszczalnie nawet bez żadnego alarmu i tak motocykl by nie działał, ponieważ nawet jak się pojawiało napięcie na desce to włączenie czegokolwiek, powodowało gaśniecie deski, występowało za duże obciążenie.
Mam nadzieje że wszystko będzie ok.



podłączyli mi dodatkowy kabelek chyba pod Engine cut, możliwe że w motoszklarni wymienią mi na nowy.
BTW. koleś z moto-szklarni - właściciel mówi że miał kiedyś capo, ale sprzedał bo komputer ecu silnika, sprawiał mu problemy :), cholera wie, od razu zaczął nadawać o cewkach.
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2011-05-30, 21:36   

Tak już mają właściciele warsztatów... :-) zapytaj go o hamulce w capo, to dopiero zacznie narzekać ;-)
_________________
Minio
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-05-30, 21:45   ...

jestem dobrej myśli - naprawie i nie będę się szlajał więcej niż 150 km od Warszawy, przynajmniej aby pomoc PZU mogła mnie ściągnąć. :)
 
   
major 
KTM 640 SM

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 95
Skąd: Warszawa WA
Wysłany: 2011-05-31, 16:32   

Larry, czy to twoje Capo stoi w moto-szklarni ? Jeśli tak to współczuję - byłem tam wczoraj i właściciel strasznie lamentował na stojącego tam czerwonego Caponorda. Mówił że nie wiedzą o co chodzi :)

Nie wiem czy moto-szklarnia to dobry wybór - kiedy byłem tam na zmianie oleju zapytałem czy coś dadzą radę zrobić z regulacją napięcia wstępnego tylnego amortyzatora. Koleś powiedział że muszę kupić nowy... Nie dałem za wygraną i zrobiłem to sam. Jego mina jak mu o tym powiedziałem bezcenna :D
_________________
Michał
 
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-05-31, 18:37   ...

Ten szefuńcio to chyba dziwny koleś, Capo jeździ i jest ok. Serwis w mojej ocenie ani na tak ani na nie.
Jak to na innym forum pt. http://garsoniera.com.pl/, na którym pada stwierdzenie, byłem skorzystałem, drugi raz nie będę, a przynajmniej mam taką nadzieje.
Ostatnio zmieniony przez larry 2019-08-25, 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12