Ile cylindrów ma Caponord: 1
Wiek: 49 Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 20 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-01-20, 13:57
Hahahahaha.... czytałem to z 5 razy i tych dwóch
rozruszników nie zauważyłem!!! Ooooo shit!
Ale jesteście spostrzegawczy! Musze stwierdzić...
Nie mam co prawda dwóch do pchania... mam tylko
jedną do ciągnięcia... i to sie nie buntuje
_________________ Lepszy Caponord w telewizorze niż Multistrada u sąsiada.
Niestety po angielsku, ale chyba wszystko zawarte w temacie problemu z odpaleniem
[ Dodano: 2019-04-29, 09:30 ]
Cześć wszystkim!
Duży problem z paleniem rozwiązany
Ale nie do końca... W zasadzie to krok po kroku, doszedłem do rozwiązania zagadki. Problem powstał w grudniu. Ściągnięty został dekiel alternatora i wyjęty stator, niestety podczas montażu nie ustawiłem wału (magneta) względem impulsatora ( ok 5 cm brak dwóch wypustów) czujnik zahaczył, odgiął się lekko i dupa cała z zapłonu była. To był ten główny problem.
Mniejszy problem - pali na tyk jak zimny, jednak po rozgrzaniu całkowitym franca nie chce zapalić, ostygnie z 10 min i pali. Chyba nie jest zachowany odpowiedni luz impulsatora wzgl. magneta.
[ Dodano: 2020-01-11, 14:36 ]
Temat uważam jest do zamknięcia.
Dla zainteresowanych tematem - ponownie rozebrałem dekiel alternatora i ponownie skorygowałem ustawienie impulsatora. Podczas montażu należy ustawić magneto w pozycji "dwa brakujące wypusty prostopadle do czujnika (impulsator) który jest zamontowany w deklu, montuj dekiel z wyczuciem, czujnik ma wejść z dystansem i nie odgiąć się. Ot i cały problem rozwiązany - odpowiednia przerwa i pali na zimnym i ciepłym.
Ważne - nie montuj tylko na sylikonie, musi być uszczelka!
Ja zastosowałem 0,5 mm.
EngineStartTroubleshooting (1).zip dla kogoś kto dysponuje angielskim
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum